زخمی و بازداشت شدن شش کولبر در نوارمرزی مریوان، بانه و نوسود

سه کولبر اهل مریوان و بانه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه و مریوان زخمی شدند و سه کولبر اهل جوانرود و مریوان نیز در نوارمرزی مریوان و نوسود توسط نیروهای هنگ‌مرزی بازداشت شدند.

photo 2022 09 05 15 52 37

به گزارش رسیده به کولبر نیوز امروز دوشنبه چهاردهم شهریورماه ۱۴٠۱، یک کولبر جوان اهل روستای “ناوه” از توابع بخش ننور شهرستان بانه با شلیک مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه از ناحیه پا زخمی شد.
هویت این کولبر “یاسین سعیدی” و ۲۲ ساله می‌باشد.

لازم به ذکر است که نامبرده به خاطر شدت جراحات جهت انجام عمل جراحی به بيمارستانی در شهر تبریز منتقل شده است.

طی گزارشی دیگر که به کولبر نیوز رسیده است، روز یک‌شنبه سیزدهم شهریورماه ۱۴٠۱، در نوارمرزی مریوان نیز دو کولبر دیگر با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی زخمی شده‌اند و یک کولبر دیگر نیز بازداشت شده است.
هویت این دو کولبر زخمی “صهیب راست‌خانه” و “سوران ایوازه” و هویت کولبر بازداشتی “حسام قادرپناه” و هر سه نفر اهل شهرستان مریوان می‌باشد.

لازم به ذکر است که این دو کولبر جهت مداوا به مراکز درمانی شهر مریوان منتقل شده‌اند.

از سوی دیگر شامگاه روز یک‌شنبه سيزدهم شهریورماه دو کولبر اهل شهرستان جوانرود با اسامی” سامان رحیمی” و “عادل” (فامیلی نامشخص) توسط نیروهای هنگ‌مرزی مستقر در مرز نوسود بازداشت شده‌اند.

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن یک کولبر اهل مریوان در نوارمرزی نوسود

س سپتامبر 6 , 2022
یک کولبر جوان اهل شهرستان مریوان بر اثر شلیک مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود زخمی شد. به گزارش رسیده به کولبر نیوز روز شنبه دوازدهم شهریورماه ۱٤۰۱، یک کولبر اهل شهرستان مریوان با نام “زانا اسماعیلی” بیست‌و‌دو ساله بر اثر شلیک مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی “میله” نوسود از […]
photo 2022 09 05 22 24 07

You May Like