بانه؛ زخمی شدن یک کولبر با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی

سرور شریفی، کولبر جوان اهل شهر بانه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی “کیله” بانه زخمی شد.

photo 2023 10 28 21 08 41

به گزارش کولبرنیوز شامگاه شنبه ششم آبان‌ماه ۱۴۰۲، سرور شریفی کولبر ۲۶ ساله اهل روستای “کوپیچ” از توابع شهر بانه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی “کیله” این شهر زخمی شد. بر اساس این گزارش سرور شریفی از ناحیه سر زخمی شده است و وضعیت سلامتی او مساعد نمی‌باشد.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ١۴٠۲، جمعاً ۸۵ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۱۳ کولبر معادل (%۱۵) کشته و ۷۲ کولبر معادل (%۸۵) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۸۵ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۷۷ مورد معادل (%۹۱) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

نوسود؛ زخمی شدن دست‌کم ١٥ کولبر در پی تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی +ویدیو

ش اکتبر 28 , 2023
امروز ٦ آبان‌ماه ١٤٠٢، دست‌کم پانزدە کولبر از اهالی شهر ثلاث باباجانی و جوانرود در پی تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوار مرزی نوسود بە شدت زخمی شدند. بە گزارش کولبرنیوز، امروز ٦ آبان‌ماه ١٤٠٢، نیروهای هنگ‌مرزی بە سمت گروهی از کولبران در نوار مرزی “نوسود” آتش گشودند کە در […]
photo 2023 10 28 21 57 44

You May Like