نوسود؛ زخمی شدن دو کولبر با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی

فرهاد سلیمانی و حمزه سلیمانی دو کولبر اهل شهر جوانرود با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود زخمی شدند.

msg 1001143457715 82735

به گزارش کولبرنیوز شامگاه جمعه ١٧ آذرماه ۱۴۰۲، نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود گروهی از کولبران را مورد هدف تیراندازی قرار دادند که در نتیجه آن دگ کولبر زخمی شدند. هویت دو کولبر زخمی شده فرهاد سلیمانی و حمزه سلیمانی هر دو اهل شهر جوانرود می‌باشد. بر اساس این گزارش این دگ کولبر از ناحیه شکم و پهلو زخمی شده‌اند و وضعیت همومی آن‌ها مساعد اعلام شده است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبرنیوز از ابتدای پاییز، از اول مهرماه تا اول آذرماه ١۴٠۲، جمعاً ١۵۴ کولبر در مناطق مرزی کوردستان بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی، ضرب و شتم توسط نیروهای نظامی رژیم و رفتن روی مین، کشته و زخمی شده‌اند.
از این تعداد جمعاً ۹ کولبر کشته و ١۴۵ کولبر نیز زخمی شده‌اند. از مجموع ١۵۴ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ١۴۱ مورد معادل (%٩۲) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

ثلاث‌باباجانی‌؛ عدم دسترسی اهالی چند روستا به آب آشامیدنی + ویدیو

ش دسامبر 9 , 2023
اهالی “سیدناب دیم”، “سیدناب پر آب” و “ناوخاس” از روستاهای بخش “تایجوزی” شهرستان ثلاث‌باباجانی به آب آشامیدنی دسترسی ندارند. به گزارش کولبرنیوز، اهالی “سیدناب دیم”، “سیدناب پر آب” و “ناوخاس” از روستاهای بخش “تایجوزی” شهرستان ثلاث‌باباجانی به آب آشامیدنی دسترسی ندارند. بر اساس این گزارش اهالی این چند روستای برای […]
عدم دسترسی اهالی چند روستا به آب آشامیدنی

You May Like