زخمی شدن ده کولبر در نوارمرزی نوسود

زخمی شدن ده کولبر در نوارمرزی نوسود با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی و سقوط از کوه و ارتفاع در حین تعقیب و گریز توسط نیروهای هنگ‌مرزی.

photo 2022 07 30 11 08 17 2
“دلاور فرامرزی” اهل روستای “تین” از توابع شهرستان پاوه از ناحیه صورت مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رسیده به کولبر نیوز روز جمعه هفتم مردادماه ۱٤٠١، ده کولبر در نوارمرزی “میله” نوسود با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی و سقوط از کوه از ناحیه پا، کمر و صورت زخمی شدند.

بر اساس این گزارش چهار تن از آنها با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی زخمی شدند که هویت آنها عبارت است از: “دلاور فرامرزی” اهل روستای “تین” از توابع شهرستان پاوه از ناحیه صورت مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته است، “حیدر خودکامه” اهل پاوه که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته است، “کوسار خسروی” اهل روستای تین از توابع شهرستان پاوه که از ناحیه پا زخمی شده است و “علی بهرامی” اهل روستای تین که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش ۶ کولبر دیگر نیز همزمان در حین تعقیب و گریز توسط نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود بر اثر سقوط از کوه و صخره زخمی شده‌اند که هویت آن‌ها به این صورت است:” نیما حیدری” اهل روستای تین و از ناحیه قوزک پا دچار شکستگی شده است، “لایق اسماعیل‌پور” اهل پاوه که از ناحیه دست و پا زخمی شده است، “جواد فرامرزی” اهل شهرستان پاوه که از ناحیه زانو زخمی شده است، “سعید مهربانی” اهل روستای “تین”، از ناحیه صورت و آرنج دچار زخم عمیق شده است، “عبدل عبدی” اهل روستای نوریاب از توابع شهرستان پاوه از ناحیه دست و ران زحمی شده است و “شایان زحمتکش” اهل روستای “تین” از توابع شهرستان پاوه که از ناحیه سر، صورت و دست دچار شکستگی شده است.

لازم به ذکر است که آن‌ها جهت مداوا به مراکز درمانی شهر پاوه منتقل شده‌اند.

این در حالی است که با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ۶ ماه نخست سال ٢٠٢۲ جمعاً ۱٤٧ کولبر در مناطق مرزی کردستان کشته و زخمی شده‌اند که ۹٧ مورد (معادل %۶۶) آن‌ با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

وضعیت وخیم شعبان محمدی در پی عدم دسترسی به داروهای تخصصی

ش جولای 30 , 2022
شعبان محمدی در پی عدم دسترسی به داروهای تخصصی در وضعیت وخیمی قرار دارد. شعبان محمدی معلم زندانی که با سناریوسازی نیروهای امنیتی، از سه ماه پیش دستگیر و در سلول‌های چند نفره‌ی بند امنیتی ۲۰۹ زندان اوین محبوس است، طی تماسی که با همسر خود داشته، از بحرانی بودن […]

You May Like