عسل محمدی، فعال کارگری به قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد

امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، عسل محمدی فعال کارگری با تودیع وثیقه یک‌میلیارد تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از بند ۲۰۹ زندان اوین آزاد شد.

image 8

به گزارش کولبرنیوز، امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، عسل محمدی فعال کارگری با تودیع وثیقه یک‌ میلیارد تومانی بصورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از بند ۲۰۹ زندان اوین آزاد شد. عسل محمدی روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، در آستانه اول ماه مه روز جهانی کارگر همراه با ۹ تن دیگر از فعالین صنفی و کارگری از جمله ریحانه انصاری‌نژاد، هیراد پیربداقی، آنیشا اسدالهی، کامیار فکور، سروناز احمدی، حسن ابراهیمی، ژاله روحزاد و الدوز هاشمی، در حالی که به دیدار خانواده محمد حبیبی فعال صنفی معلمان رفته بودند، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی این فعال صنفی زندانی، به صورت همزمان بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند. لازم به ذکر است که به این فعال کارگری اتهام “اجتماع و تبانی” منتسب شده است.
عسل محمدی در سال‌های گذشته نیز به واسطه فعالیت‌های خود و دفاع از حقوق کارگران سابقه بازداشت و محکومیت را داشته است.

کولبرنیوز

Next Post

زندانیان سیاسی، جسورترین رهبران انقلاب ژینا، آزاد باید گردند!

د مه 8 , 2023
چند روز پیش مهدی قلیان، برادر سپیده قلیان با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود تاکید کرد خواهرش به خاطر سردادن شعار علیه خامنه‌ای، پس از آزادی از زندان، به دو سال دیگر زندان محکوم گردیده است. در واقع او پس از آزادی چند ساعته در روز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱، […]
photo 2023 05 08 12 46 32

You May Like