سقز‌؛ انتقال هیرو قدیمی به کانون اصلاح و تربیت سنندج

هیرو قدیمی فعال مدنی سرشناس اهل سقز که توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت شده بود به کانون اصلاح و تربیت سنندج منتقل شده است.

telegram cloud photo size 4 5769433481888251047 y

به گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه ٢٢ شهریورماه ١۴٠٢، هیرو قدیمی فعال مدنی سرشناس اهل سقز که توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت شده بود به کانون اصلاح و تربیت سنندج منتقل شده است.  هیرو قدیمی در زمینه حقوق کودکان، زنان و کمک به بیماران خاص کار و فعالیت می‌کند.

روز سه‌شنبه ٢١ شهریورماه ١۴٠٢، هیرو قدیمی توسط نیروهای امنیتی این شهر سقز بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده بود. نیروهای امنیتی با یورش به منزل شخصی این شهروند اقدام به بازداشت توام با خشونت او کرده‌ بودند.

نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت این شهروند کرده‌اند و تا لحظه تنظیم این خبر از اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

سقز؛ محکومیت شیلان یوسفی، دبیر آموزش و پرورش به بازنشستگی اجباری

چ سپتامبر 13 , 2023
شیلان یوسفی، دبیر آموزش و پرورش در شهرستان سقز، توسط هیات تخلفات وزارت آموزش و پرورش به بازنشستگی اجباری محکوم شد. به گزارش کولبرنیوز به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، شیلان یوسفی، دبیر آموزش و پرورش در شهرستان سقز، توسط هیات تخلفات وزارت آموزش و پرورش به […]
telegram cloud photo size 4 5769433481888251090 y

You May Like