زخمی شدن یک کولبر در نوارمرزی نوسود

یک کولبر اهل روستای منصورآقایی شهر شاهو از توابع روانسر، با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود زخمی شد.

Picsart 23 06 09 10 06 31 614

به گزارش کولبرنیوز شامگاه چهارشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۲، یک کولبر اهل روستای منصورآقایی شهر شاهو از توابع روانسر، با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود از ناحیه پشت و کمر زخمی شد. هویت این کولبر “انصار”(فامیلی نامشخص) ۲۷ ساله، اهل روستای منصورآقایی شهر شاهو از توابع روانسر می‌باشد. لازم به ذکر است که نامبرده جهت مداوا به مراکز درمانی شهر جوانرود منتقل شده است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در سال ١۴٠١ جمعاً ٢٣۴ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، مین از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند.از این تعداد جمعاً ٣٩ کولبر معادل (%١٧) کشته و ١٩۵ کولبر معادل (%٨٣) زخمی شده‌اند.از مجموع ٢٣۴ کولبری کە در سال ١۴٠١ کشتە و زخمی شدەاند، جمعاً ١٧٢ مورد معادل (%٧۴) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفتە است.

کولبرنیوز

Next Post

بیست و سومین روز اعتصاب غذای کمال لطفی پدر جانباخته رضا لطفی

ش ژوئن 10 , 2023
کمال لطفی، پدر رضا لطفی از جانباختگان خیزش انقلابی اخیر، در سومین هفته اعتصاب غذای خود در زندان کامیاران به سر می‎برد. به گزارش کولبرنیوز، کمال لطفی، پدر رضا لطفی از جانباختگان اعتراضات سراسری شهر دهگلان که در اعتراض به ادامه بازداشت خود از روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال جاری دست […]
photo 2023 06 10 11 49 14

You May Like