زخمی شدن یک کولبر در نوارمرزی نوسود

یک کولبر اهل شهر نودشه از توابع شهرستان پاوه، با تیراندازی مستقیم نیروهای سپاه پاسداران در نوارمرزی نوسود از ناحیه کمر زخمی شد.

image 6

به گزارش کولبرنیوز شامگاه پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، نیروهای سپاه پاسداران در نوارمرزی نوسود با سلاح ساچمه‌ای به سوی گروهی از کولبران آتش گشودند که در نتیجه آن یک کولبر اهل شهر نودشه با نام “شهرام اسحاقی”، ۳۰ ساله از ناحیه کمر به شدت زخمی شده است.
لازم به ذکر است که نامبرده جهت مداوا به بیمارستان قدس شهرستان پاوه منتقل شده است و طبق گزارش رسیده وضعیت سلامتی این کولبر نامساعد می‌باشد.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در سال ١۴٠١ جمعاً ٢٣۴ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، مین از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند.
از این تعداد جمعاً ٣٩ کولبر معادل (%١٧) کشته و ١٩۵ کولبر معادل (%٨٣) زخمی شده‌اند.
از مجموع ٢٣۴ کولبری کە در سال ١۴٠١ کشتە و زخمی شدەاند، جمعاً ١٧٢ مورد معادل (%٧۴) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفتە است.

کولبرنیوز

Next Post

کارگران با گسترش مبارزات خود جواب محکمی بە خامنەای خواهند داد!

ش مه 6 , 2023
خامنه‌ای پیش از ظهر روز شنبه ۹ اردیبهشت و در آستانه روز جهانی کارگر برای گروهی از کارگرانی کە “نماینده جامعه کارگری” خواندە شدند صحبت کرد. وی در سخنانش ضمن قبول وجود فساد گسترده در بین مدیران، ریاکارانه گفت: اگر فساد هست و این فساد هم گسترده است به این […]
hafttapeh strikes 13990511001137637319199321354644 51790 photot

You May Like