بانه؛ زخمی شدن یک کولبر جوان در نوارمرزی هنگه‌ژال با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی

زانکو گوهری کولبر جوان اهل شهر بانه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه، از ناحیه به شدت زخمی شد.

IMG 3127

به گزارش کولبرنیوز روز دوشنبه اول آبان‌ماه ١۴٠٢، زانکو گوهری کولبر ٢۵ ساله اهل شهر بانه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه، از ناحیه به شدت زخمی شد.  بر اساس این گزارش وضعیت سلامتی زانکو گوهری پس از انتقال به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی شهر بانه وخیم اعلام شده است.

زانکو گوهری ۲۵ ساله، متاهل و دارای دو فرزند می‌باشد.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ١۴٠۲، جمعاً ۸۵ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۱۳ کولبر معادل (%۱۵) کشته و ۷۲ کولبر معادل (%۸۵) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۸۵ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۷۷ مورد معادل (%۹۱) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

دیواندره؛ آزادی امید کریمی با تودیع قرار وثیقه

س اکتبر 24 , 2023
امید کریمی شهروند اهل شهر دیواندره با تودیع قرار وثیقه یک میلیارد تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شد. به گزارش کولبرنیوز روز دوشنبه اول آبان‌ماه ١۴٠٢، امید کریمی شهروند اهل شهر دیواندره با تودیع قرار وثیقه یک میلیارد تومانی موقتاً و تا زمان پایان […]
photo 2023 10 24 09 06 40

You May Like