زخمی شدن یک کولبر در نوارمرزی بانه

نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه با سلاح ساچمه‌ای به سوی کولبران آتش گشودند که در نتیجه آن یک کولبر اهل شهر مریوان به شدت زخمی شد.

photo 2023 08 23 09 40 24

به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه ١۴٠٢، نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه در نزیکی روستای “کیله” با سلاح ساچمه‌ای به سوی گروهی از کولبران آتش گشودند که در نتیجه آن یک کولبر از ناحیه پشت و کمر به شدت زخمی شد. هویت این کولبر “امید لطفی” اهل شهر مریوان می‌باشد.

لازم به ذکر است که نامبرده جهت مداوا به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی شهر بانه منتقل شده است.
با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ٢٠٢٣ میلادی، جمعاً ٦١ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ١١ کولبر معادل (%۱٨) کشته و ۵٠ کولبر معادل (%۸٢) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۶١ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۴۲ مورد معادل (%۶۹) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

اصفهان؛ بازاداشت نسرین علیزادە، خواهر شیرین علیزادە از جانباختگان خیزش انقلابی ژینا

چ آگوست 23 , 2023
روز چهارشنبه یک شهریورماه ۱۴۰۲، نسرین علیزاده، خواهر شیرین علیزاده، از جانباختگان خیزش انقلابی ژینا بە دست ماموران امنیتی در اصفهان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. بە گزارش کولبر نیوز، روز چهارشنبه یک شهریورماه ۱۴۰۲، نسرین علیزاده، خواهر شیرین علیزاده، از جانباختگان خیزش انقلابی ژینا بە دست ماموران […]
photo 2023 08 23 13 35 55

You May Like