ریمدان؛ تجمع اعتراضی مردم در اعتراض به کشتار سوختبران

مردم ریمدان در اعتراض به شلیک مستقیم نیروهای نظامی و کشتار سیستماتیک سوختبران، در مقابل پاسگاه نظامی ریمدان دست به تجمع اعتراضی زدند.

photo 5861766727472365825 y

به گزارش کولبرنیوز روز جمعه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۲، شهروندان ریمدان در اعتراض به تیراندازی نیروهای نظامی به سمت سوختبران در مقابل پاسگاه مرزبانی ریمدان تجمع کردند.
این تجمع بعد از مجروح شدن یک سوختبر بلوچ با نام «الله‌بخش کلمتی» فرزند واحد ساکن بخش ریمدان، صورت گرفت.
بر اساس این گزارش، الله‌بخش شامگاه پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ماه توسط مامورین پاسگاه ریمدان هدف تیراندازی مستقیم قرار گرفته و از ناحیه پا مجروح و اکنون در بیمارستان امام علی چابهار بستری می‌باشد.
معترضان خواستار پاسخگویی نیروهای نظامی شدند، اما نیروهای نظامی اعلام کرده‌اند، که باز هم تیراندازی به سمت سوختبران را تکرار خواهند کرد. در مقابل اهالی ریمدان نیز اعلام کردند که در صورت تکرار تیراندازی، بازارچه مرزی ریمدان (۲۵۰) را مسدود خواهند کرد و اجازه صادرات و واردات را نخواهند داد.

کولبرنیوز

Next Post

زاهدان؛ جانباختن یک سوختبر بلوچ در پی حادثه جاده‌ای

ج ژانویه 19 , 2024
یک سوختبر جوان بلوچ بر اثر واژگونی خودرو در محور زاهدان و حدفاصل منطقه اسکل‌آباد، جانش را از دست داد. به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۲، یک سوختبر بلوچ در پی حادثه جاده‌ای و واژگونی خودرو در محور زاهدان و حد فاصل منطقه اسکل‌آباد جان خود را از […]

You May Like