رشت؛ تداوم بازداشت و بلاتکلیفی شریفه محمدی در زندان لاکان

شریفه محمدی، فعال کارگری ساکن رشت، علی‌رغم گذشت ۱۲۸ روز از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان لاکان این شهر بسر می‌برد. 

2024 04 11 16.38.58

به گزارش کولبرنیوز، فعال کارگری شریفه محمدی کماکان در بازداشت بسر می‌برد. با وجود این‌که تحقیقات پرونده او به پایان رسیده، اما بازپرس پرونده قرار بازداشت او را تمدید کرده است.

روز سه‌شنبه ١۴ آذرماه ۱۴۰۲، شریفه محمدی، فعال کارگری و از اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری توسط ماموران اداره اطلاعات در منزل شخصی خود در رشت پس از تفتیش منزل و ضبط وسایل شخصی به بازداشتگاه مخفی اداره اطلاعات این شهر منتقل شد.

پیش از این، برخی منابع نزدیک به خانواده‌ شریفه محمدی وضعیت او در بازداشت را نگران کننده توصیف کرده بودند.

خانم محمدی پس از گذشت ۲۶ روز بازداشت و بی‌خبری در روز شنبه ٩ دی‌ماه ۱۴۰۲ وی طی یک تماس تلفنی از زندان مرکزی سنندج، از انتقال خود به این زندان خبر داده بود.

لازم به ذکر است، شریفه محمدی روز پنج‌شنبه ۲١ دی‌ماه ۱۴۰۲، از زندان مرکزی سنندج برای بازجویی به اداره اطلاعات شهر سنندج منتقل شده و در هنگام بازگرداندن این فعال کارگری بازداشتی به زندان، سایر زندانیان کبودی زیز چشم، قرمزی و التهاب شدید چشم و صورت او را مشاهده کرده بودند که این نشان از شکنجه شدید خانم محمدی توسط بازجویان وی بوده است.

تا لحظه تنظیم این گزارش، از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این فعال کارگری اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

مهاباد؛ بازداشت یک شهروند توسط نیروهای امنیتی

پ آوریل 11 , 2024
سامان اویسی شهروند اهل شهر مهاباد توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. به گزارش کولبرنیوز طی چند روز گذشته، سامان اویسی شهروند ٢١ ساله اهل شهر مهاباد پس از احضار  تلفنی به اداره اطلاعات سپاه این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده […]
2024 04 11 17.02.39

You May Like