نوسود؛ زخمی شدن دو کولبر اهل ثلاث‌باباجانی

«حمزه یوسفی» و «منصور پیرویسی» دو کولبر اهل شهرستان ثلاث‌باباجانی با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود زخمی شدند.

شدن دو کولبر edited

به گزارش کولبرنیوز بعدازظهر روز یک‌شنبه پانزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۲، بر اثر تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود دو کولبر زخمی شدند. بر اساس این گزارش هویت این دو کولبر، «حمزه یوسفی» و «منصور میرویسی» هر دو اهل شهرستان ثلاث‌باباجانی می‌باشد.
لازم به ذکر است که این دو کولبر جهت مداوا به مراکز شهر نوسود منتقل شده‌اند.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در سال ٢٠٢٣ میلادی، جمعاً ٢٩٩ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۳۲ کولبر معادل (%۱۱) کشته و ٢۶۷ کولبر معادل (%۸۹) نیز زخمی شده‌اند. از مجموع ٢٩٩ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ٢۶١ مورد معادل (%٨٧) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است. هم‌چنین از مجموع ۲۹۹ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند، تعداد ۳۰ نفر از آن‌ها کودک زیر ١٨ سال می‌باشند.

کولبرنیوز

Next Post

اشنویه؛ بازداشت مجدد «عیسی ابراهیم‌زاده» فعال کارگری

ی فوریه 4 , 2024
روز یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، نیروهای امنیتی در شهر اشنویه «عیسی ابراهیم‌زاده» فعال کارگری را مجددا بازداشت کردند. به گزارش کولبرنیوز نیروهای امنیتی رژیم با هجوم به منزل «عیسی ابراهیم‌زاده» او را ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند. آقای ابراهیم‌زاده در حالی مجددا بازداشت شده است که پیش‌تر در […]
ابراهیم زاده 768x432 1

You May Like