حمایت شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پیمانی نفت از فراخوان معلمان به تجمعات سراسری در ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲

از فراخوان اعتراضی سراسری معلمان برای فردا نوزدهم اردیبهشت حمایت و پشتیبانی می‌کنیم

photo 2023 05 09 10 11 49

شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پیمانی نفت قاطعانه از فراخوان معلمان به تجمعات سراسری برای فردا نوزدهم اردیبهشت‌ماه حمایت و پشتیبانی میکند. معلمان اعلام کردەاند که دانش‌آموزان خط قرمزهای ما هستند. و ما کارگران نفت نیز اعلام می‌کنیم که در این اعتراض با معلمان همصدا هستیم. حملات شیمیایی جان فرزندان ما را نشانه گرفته است و ما هم همراه معلمان در این اعتراضات هستیم.
ما کارگران پروژەای نفت که الان در اعتصاب هستیم، از یکسو با مشکلات بسیاری از جمله فشارهای امنیتی و فشارهایی که پیمانکاران به ما وارد می‌کنند روبروییم و ازسوی دیگر زیر فشارهای روحی و روانی مضاعف بخاطر وضع فرزندانمان قرار داریم. بویژه ناامن بودن مدارس بخاطر حملات شیمایی که هر روز در این شهر و آن شهر جریان دارد همه ما مردم را بشدت نگران و خشمگین کرده است.
بعلاوه اعتراض معلمان علیه فقر و گرانی اعتراض ما کارگران نیز هست. هم اکنون تعدادی از معلمان بخاطر پشتیبانی از همین مطالبات و تاکید بر تحصیل رایگان با کیفیت و غیر ایدئولوژیک در زندان بسر می‌برند باید همه معلمان زندانی بدون قیدو شرط آزاد شوند. بنابراین ما هم به عنوان خانوادەهای دانش آموزان و شهروندان این جامعه از تجمعات اعتراضی سراسری فردا نوزدهم اردیبهشت حمایت کرده و شرکت می‌کنیم.
درود بر معلمان آزاده

کولبرنیوز

Next Post

کشته شدن یک سوختبر بلوچ در زاهدان

س مه 9 , 2023
یک سوختبر بلوچ در پی تیراندازی نیروهای نظامی در محور زاهدان خاش کشته شد. به گزارش کولبرنیوز بە نقل از منابع محلی روز دوشنبه ١٨ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، تیراندازی مستقیم نیروهای پاسگاه جون‌آباد واقع در محور زاهدان به سمت یک سوختبر بلوچ منجر به کشته شدن وی شد. هویت این سوختبر […]
image 11

You May Like