پیامی از جعفر ابراهیمی در تکذیب خبر بستری شدنش در بیمارستان

جعفر ابراهیمی معلم زندانی محبوس در بند ۴ اوین، طی تماس کوتاهی خبر منتشر شده مبنی بر بستری شدنش را تکذیب کرد و خواستار پیگیری وضعیت دیگر زندانیان سیاسی گمنام شد.

ابراهیمی

بنا بە گزارش رسیده بە نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، در پی انتشار خبری در شبکەهای مجازی مبنی بر بستری شدن جعفر ابراهیمی بازرس شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، این معلم زندانی روز شنبه ۳ دی ماه در تماسی کوتاه ضمن تکذیب این خبر گفتە است:
«خبر منتشر شده مربوط به یک ماه گذشته بوده و در حال حاضر اینجانب در بند ۴ زندان اوین، تحت درمان دارویی هستم.
ضمن تشکر و قدردانی از تمام عزیزانی که در این مدت پیگیر وضعیت سلامت اینجانب بودەاند، خواهشمندم تمام تمرکز خود را بر روی پیگیری وضعیت زندانیان بیمار و بخصوص زندانیان سیاسی گمنام قرار دهند.»

جعفر ابراهیمی، بازرس شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران در تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ بهمراه دو فعال صنفی دیگر محمد حبیبی و رسول بداقی از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شدند. روز یکشنبه ششم آذرماه ١۴٠١ نیز، دادگاه تجدید نظر حکم پنج سال زندان این فعال صنفی بابت اتهام “اجتماع و تبانی” و “تبلیغ علیه نظام” تایید شد.

گفتنی است که همزمان با تایید این توسط دادگاه تجدید نظر، جعفر ابراهیمی به دلیل مشکلات شدید گوارشی در بیمارستان بستری شده بود. آقای ابراهیمی در طول مدت بستری بودن در بیمارستان، ممنوع‌الملاقات، ممنوع‌التماس بود.

کولبرنیوز

Next Post

تداوم اعتصاب داروی لیلا حسین‌زاده فعال دانشجویی زندانی

س دسامبر 27 , 2022
اعتصاب داروی لیلا حسین‌زاده فعال دانشجویی و زندانی سیاسی محبوس در زندان عادل‌آباد شیراز در اعتراض به فریبکاری پزشکی علیه او در زندان و مختل کردن روند درمانش از سوی نهادهای امنیتی، وارد هشتمین روز خود شد. به گزارش کولبر نیوز به نقل از خبرگزاری هرانا، لیلا حسین‌زاده فعال دانشجویی […]
حسین‌زاده edited

You May Like