جان باختن یک سوختبر بلوچ پس از چند هفته بستری در بیمارستان

یک سوختبر بلوچ بر اثر واژگونی خودرو دچار جراحت از ناحیه سر شده بود که پس از چندین هفته بستری در بیمارستان جان خود را از دست داد.

photo 2022 06 22 13 44 01

به گزارش رسیده روز سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱٤٠١،یک سوختبر بلوچ پس از چند هفته بستری در بیمارستان خمینی خاش جان خود را از دست داد. هویت این سوخت‌ بر بلوچ “حامد عبدالله زهی” اهل روستای “تخت” از توابع شهرستان خاش عنوان شده است.

گفته می‌شود در این سانحه رانندگی که در محور مهرستان به خاش رخ داده، یک سرنشین دیگر این خودرو سوختبر نیز زخمی شده است که از هویت آن تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دسترس نیست.

در سال ۲۰۲۱ دستکم ۸٧ سوختبر هنگام سوختبری با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و یا بر اثر سانحه جان خود را از دست داده‌اند که از میان جان باختگان، سه مورد کودک زیر ۱۸ سال بوده‌اند. همچنین طی سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۱ سوختبر بلوچ به اشکال مختلف زخمی شده‌اند.

Next Post

زخمی شدن چهار کولبر اهل شهرهای بوکان و بانه در هنگه‌ژال بانه

پ ژوئن 23 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it زخمی شدن چهار کولبر اهل شهرهای بوکان و بانه بر اثر سقوط ماشین حامل کولبران به داخل دره در نزدیکی روستای مرزی هنگه‌ژال بانه. بر اساس گزارش رسیده به کولبر نیوز شامگاه سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱٤٠١ بر اثر سقوط یک […]
koolbar baneh
Telegram Channel