جانباختن یک کودک کولبر ۱۶ بر اثر سرمازدگی در نوارمرزی هنگه‌ژال

یک کودک کولبر ۱۶ ساله اهل بخش آرمرده از توابع شهر بانه، بر اثر سرمازدگی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه جانباخت.

photo 2023 01 19 13 12 51

به گزارش کولبر نیوز بامداد پنج‌شنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱، یک کودک کولبر ۱۶ ساله اهل بخش آرمرده از توابع شهر بانه بر اثر سرمازدگی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه جانش را از دست داده است. هویت این کودک کولبر “هیوا اختیارالدینی” ۱۶ ساله می‌باشد.

این کودک کولبر به دلیل تاریکی هوا مسیر را گم و از دوستانش جدا شده است، که نهایتاً بر اثر سرمازدگی جانباخته است.
به گفته منابع غیررسمی یک کولبر نوجوان دیگر نیز با او بوده است، که به کُما رفته است و هنوز هویتش برای کولبر نیوز احراز نشده است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در سال ۲۰۲۲ جمعاً ۲۵۸ کولبر در نوارمرزی کوردستان کشته و زخمی شده‌اند، که از این تعداد ۴٣ کولبر کشته و ۲١۵ کولبر نیز زخمی شده‌اند. جمعاً ۱۸۹ کولبر معادل %۷۳ با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی و نظامی کشته و زخمی شده‌اند.

کولبرنیوز

Next Post

بیانیه مشترک کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری، سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه، بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان و گروه اتحاد بازنشستگان در رابطه با حداقل مزد کارگران در سال ۱۴۰۲

پ ژانویه 19 , 2023
بیانیه مشترک کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری، سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه، بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان و گروه اتحاد بازنشستگان در رابطه با حداقل مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ مبارزه مرگ و زندگی برای افزایش مزد! کارفرمایان و دولت سرمایه‌داری از هم‌اکنون برای کاهش شدید مزدهای واقعی و […]
photo 2023 01 19 19 18 20

You May Like