تهران؛ برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات رضا اقدسی 

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فعال کارگری رضا اقدسی در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

IMG 3195

به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه نهم آبان‌ماه ۱۴۰۲، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فعال کارگری رضا اقدسی برگزار شد. در جریان این جلسه که در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد، رضا اقدسی از بابت اتهامات «اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی، فعالیت تبلیغی علیه نظام، حضور در تجمعات غیرقانونی و عضویت در گروه ها و دستجات مخالف نظام» به دفاع از خود پرداخته است.

بر اساس این گزارش، آقای اقدسی بدون دسترسی به وکیل در این دادگاه شرکت کرده است. هم‌چنین وی پس از اتمام این جلسه به بند ۴ زندان اوین منتقل شده است.

در تاریخ دوم آبان‌ماه ۱۴۰۲، رضا اقدسی، کارگر اخراجی ایران خودرو پس از حضور در شعبه سوم دادسرای اوین بازداشت و به قرنطینه زندان اوین منتقل شده بود. آقای اقدسی در اواسط مهرماه به این شعبه احضار شده بود.

بر اساس گزارش منابع نزدیک به خانواده این فعال کارگری، آقای اقدسی ناشنواست و از بیماری‌های متعددی رنج می‌برد و تحت درمان است. منزل شخصی وی پیشتر در جریان اعتراضات سراسری سال گذشته مورد تفتیش نیروهای امنیتی قرار گرفت و ماموران شماری از لوازم شخصی وی و خانواده را ضبط کردند.

کولبرنیوز

Next Post

بانه؛ زخمی شدن یک کولبر با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال

چ نوامبر 1 , 2023
لقمان احمدپور کولبر اهل شهر بانه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه زخمی شد. به گزارش کولبرنیوز شامگاه روز دوشنبه هشتم آبان‌ماه ١۴٠۲، لقمان احمدپور کولبر ۴۵ ساله اهل روستای “منیجلان” از توابع شهر بانه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه به شدت زخمی […]
photo1698827135

You May Like