سنندج؛ آزادی فعال کارگری برهان سعیدی

برهان سعیدی فعال کارگری و زندانی سیاسی دهه شصت، با تودیع قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان مرکزی سنندج آزاد شد.

IMG 20230617 113137 353

به گزارش کولبرنیوز روز شنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۲، برهان سعیدی از فعالین کارگری شناخته شده کوردستان و از زندانیان سیاسی دهه شصت، پس از گذشت یک ماه بازداشت با تودیع قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی موقتاً از زندان مرکزی سنندج آزاد شد.روز پنجشنبە ۲٨ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، برهان سعیدی فعال کارگری شناخته شده شهر سنندج از سوی اداره اطلاعات احضار و بازداشت شد. آقای سعیدی از بیماری قلبی رنج می‌برند و در زمان بازداشت دسترسی به پزشک و داروهایش نداشته است.هاجر سعیدی از فعالین کارگری و حقوق زنان و خواهر برهان سعیدی، پس از گذشت یک ماه کماکان در بازداشت نهادهای امنیتی می‌باشد و از سرنوشت او اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

کشته و زخمی شدن دو سوختبر بلوچ در چابهار

ش ژوئن 17 , 2023
دو سوختبر بلوچ بر اثر واژگونی خودرو در محور شهرستان نیکشهر به چابهار کشته و زخمی شدند. به گزارش کولبرنیوز، روز جمعه ٢۶ خردادماه ۱۴۰۲، واژگونی یک دستگاه خودروی سوختبر در محور گِه به چابهار منجر به جان باختن یک سوختبر و زخمی شدن یک سوختبر دیگر شد. هویت سوختبر […]
photo 2023 06 17 14 39 41

You May Like