تدارک رژیم برای دخالت بیشتر در زندگی خصوصی مردم

photo 2023 10 04 19 59 43 1

این روزها مجلس اسلامی دست‌اندرکار بررسی و تصویب «برنامه هفتم توسعه» است. در این برنامه مفاد ضدمردمی و بویژه ضد کارگری زیادی آمده است که در آن‌ها چهره کریه حاکمیت جمهوری اسلامی به خوبی به نمایش در آمده است.
روزنامه «خبر جنوب» چاپ تهران در شماره روز دوشنبه خود در این باره نوشته است: « هدف از این ماده سنجش میزان دینداری و اخلاق مردم اعلام شده است».
به گزارش این روزنامه، در متن ماده ۷۵ آمده است: «دستگاه‌های اجرایی و دارندگان پایگاه‌های اطلاعاتی اینترنتی موضوع این بند، مکلف هستند نسبت به ارائه مستمر و جامع داده‌ها به این سامانه به‌صورت برخط اقدام کنند». در صورت تصویب این ماده، همه پلاتفرم‌هایی اینترنتی داخلی مورد استفاده مردم موظف می‌شوند جزئی‌ترین مسائل شخصی تک‌تک کاربران خود را،‌ اعم از رفت و آمدهای درون و بیرون شهری، هر وسیله‌ای که خرید یا فروش‌ می‌کنند و حتی غذا و محصولاتی را که از سوپرمارکت‌ سفارش می‌دهند، به صورت مستمر به این سامانه گزارش کنند.
به دین ترتیب می‌بینیم که دخالت بیمارگونه و سادیستی حکومت اسلامی در زندگی مردم تنها به پوشش زنان محدود نمی‌شود بلکه همه عرصه‌های حیات و کار بشر را شامل می‌شود .  خوردن مشروبات الکلی حرام است، اما کشیدن تریاک برای آخوندها و بسیاری از سران حکومت حلال، قدم زدن یک دختر و پسر جوان در پارک غیر شرعی و صیغه یا تن فروشی اسلامی مجاز، شکنجه در زندان به نام  تعزیر اسلامی مجاز و گوش دادن به موسیقی و خوانندگی زنان حرام است. سیستم ولایت فقیه، مردم را صغیر و ناتوان حساب کرده و بخود حق می‌دهد از خصوصی ترین بخش زندگی انسان‌ها تا عمومی‌ترین مسایل جامعه و مردم نه تنها دخالت کرده، بلکه با باید و نبایدها، با حلال و حرام‌ها، زندگی را بر بخش بزرگی از جمعیت به جهنم و غیر قابل تحمل تبدیل نماید.
حکومت اسلامی از لحظه تولد تا روز مرگِ انسان‌ها در تمامی امور زندگی مردم از تحصیل و آموزش و پرورش تا ازدواج و طلاق، سفر و سیاحت، کار و تخصص، ارث و قوانین قضایی، انتخاب مذهب، هنر و سینما، کتاب و روزنامه و حتی در مورد «آخرت و جهان بعد از مرگِ» آنها دخالت می‌کند.
اما این قوانین در عین این‌که ارکان ایدئولوژیک این رژیم را می‌سازند، ابزار تحکیم بنای دیکتاتوری و فاشیسم اسلامی نیز هستند. رژیم اسلامی اسلحه را بر روی مردم این کشور از رو بسته است. از دستگیری‌های فله‌ای دهها هزار نفری، افزایش روز افزون اعدام‌ها کشتار کودکان و نوجوانان در خیابان‌ها، از اعلام جنگ به زنان، معلمان و بازنشستگان تا خراب کردن منازل بهائیان تا تخریب سیستماتیک محیط زیست. این رژیم همه جای ایران را به میدان جنگ تبدیل کرده است. در واقع جمهوری اسلامی که با مردم ایران بیگانه است، هم‌چون یک رژیم اشغالگر می‌خواهد پس از خود چیزی جز سرزمینی سوخته باقی نگذارد. گویند سگِ هار عمر درازی ندارد و حکومت هار و افسارگسیخته اسلامی می‌رود که در آتش خشم و نفرت میلیون‌ها نفرازمردم ایران زمین‌گیر و نابود شود.
این حق ابتدایی همه آحاد مردم ایران است که زندگی خصوصی آن‌ها از هر گونه تعرضی مصون باشد. جدایی دین از دولت، کوتاه شدن دست دین از آموزش و پرورش، برابری کامل زن و مرد در همه شئون زندگی اجتماعی اقتصادی و سیاسی، برقراری آزادی‌های بدون قید و شرط سیاسی، رفع ستم ملی، آزادی تشکل، اعتصاب و اعتراض، برخورداری از بیمه‌های اجتماعی کامل‌، تحصیل مجانی در تمام سطوح، و غیره از جمله حقوقی هستند و می‌توانند بلافاصله بعد از سرنگونی جمهوری اسلامی تامین و تضمین شوند، تا راه را به سوی ایجاد جامعه‌ای فارغ از ستم و استثمار، جامعه‌ای آزاد و برابر و مرفه هموار نمایند.

کولبرنیوز

Next Post

بیانیە سندیکا و انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی مریوان و سروآباد در رابطە با حملات نژادپرستانە علیە کارگران افغانستانی در ایران

چ اکتبر 4 , 2023
در سال‌های پایانی دهه ۶۰ و در بحبوحه جنگ ایران و عراق تمام شهرهای کردستان و مناطق غربی ایران مملو از مهاجرین عراقی و غالبا کوردهایی بود که بیشتر به کارگری مشغول بودند. در آن مقطع در افکار جمعی و عموما توسط رسانه‌های دست راستی و ناسیونالیست چنین تبلیغ می‌شد […]
photo 2023 10 04 20 21 54

You May Like