بوکان؛ محکومیت دو تن از بازداشت‌شدگان انقلاب ژینا به حبس و شلاق

دیار بختیاری‌سرا و متین سیاهی دو شهروند اهل شهر بوکان و از بازداشت‌شدگان خیزش انقلابی ژینا به حبس تعزیزی و ۶۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شدند.

2024 04 28 10.49.42

به گزارش کولبرنیوز کولبرنیوز دیار بختیاری‌سرا و متین سیاهی توسط شعبه ١٠١ دادگاه کیفری دو بوکان به حبس تعزیری و شلاق تعزیری محکوم شدند. بر اساس حکم صادره دیار بختیاری‌سرا به اتهامات «حمل مواد محترقه و منفجره» به سه ماه حبس تعزیری، «تمرد نسبت به مامورین در حین انجام وظیفه» به شش ماه حبس تعزیری و ١٩١ روز حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی و  «اخلال در نظم و آسایش عمومی» به ۳۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد. متین سیاهی به اتهام «حمل مواد محترقه و منفجره» به سه ماه حبس تعزیری، «تمرد نسبت به مامورین در حین انجام وظیفه» به شش ماه حبس تعزیری و ١٩١ روز حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی و «اخلال در نظم و آسایش عمومی» به ۳۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شده‌اند.

حکم صادره هشتم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به این دو شهروند ابلاغ شده و هم‌اکنون در زندان شهر بوکان دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند.

کولبرنیوز

Next Post

بیانیه جمعی از فعالین آزادیخواه وبرابری طلب سنندج به مناسبت اول ماه مه

ی آوریل 28 , 2024
گرامی باد اول ماه مه روز جهانی طبقە کارگر  اول ماه مه روز جهانی کارگر رابه تمامی کارگران و زحمت‌کشان وفعالین کارگری وانسانهای ازادیخواه وبرابری طلب وچپ انقلابی تبریک میگوییم . امسال در شرایطی به استقبال روز کارگر می رویم که نظام سرمایەداری جهانی بابحرانهای شدیدی روبروست ودراجرای سیاستهای نئولیبرالی […]
2024 04 28 10.57.31

You May Like