بوکان‌؛ آزادی دو شهروند با تودیع قرار وثیقه

ادریس حاجی‌رسول‌پور و هیمن ابراهیم‌حمزه دو شهروند اهل شهر بوکان با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شدند.

photo 2024 06 01 20 15 19

به گزارش کولبرنیوز روز شنبه دوازدهم خردادماه ۱۴۰۳، ادریس حاجی‌رسول‌پور و هیمن ابراهیم‌حمزه دو شهروند اهل شهر بوکان با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان شهر بوکان آزاد شدند. بر اساس این گزارش این دو شهروند پس از بازداشت به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی شهر ارومیه منتقل شده بودند و بعد از پایان مراحل بازجویی به زندان بوکان منتقل شده بودند.

روز پنج‌شنبه بیستم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، هیمن ابراهیم‌حمزه، اهل روستای قره‌گل از توابع بوکان و ادریس حاجی‌‌رسول‌‌پور، برادر محمد حاجی‌‌رسول‌‌پور از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

در مهرماه سال ۱۴۰۱، محمد حاجی‌‌رسول‌‌پور که در جریان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ بازداشت شده بود، پس از چندی در آذرماه همان سال به دلیل فشارهای وارده در زمان بازداشت توسط نهادهای امنیتی در بیمارستان قلی‌‌پور شهر بوکان جان خود را از دست داد.

Next Post

انتخاب سیاسی بعد از ژن ژیان ئازادی و اجرای پروژه‌های سوخته توسط جلالی‌زاده‌ها!

ش ژوئن 1 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it نویسنده: محسن سهرابی در طول تاریخ، جنبش‌های اجتماعی، مخصوصا آنان که رادیکال‌‌تر ظاهر شده‌اند، اکثرا بعد از شروع دچار افت و خیزهایی شده‌اند که سرانجام در پس این افت و خیزها گاهی به هدف نهایی رسیده‌اند و سیستم‌های مرتجع و […]
photo 2024 06 01 21 06 44
Telegram Channel