به دلیل عدم مناسب سازی و نبود امکانات؛ ۳۰ هزار کودک دارای معلولیت از تحصیل بازماندند

بر اساس آمار ارائه شده از سوی سازمان بهزیستی به آموزش و پرورش، حدود ۳۰ هزار کودک دارای معلولیت در مقطع ابتدایی به دلیل عدم مناسب سازی و نبود امکانات از تحصیل بازماندند. هم‌چنین به گفته معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، حدود ۱۴۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی شناسایی شدند.

IMG 3889

به گزارش کولبرنیوز به نقل از خبرگزاری هرانا، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش آماری درخصوص دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل ارائه داد. به گفته این مقام آموزشی، آمار ارائه شده از سوی سازمان بهزیستی به آموزش و پرورش نشان می‌دهد که حدود ۳۰ هزار کودک دارای معلولیت در مقطع ابتدایی از تحصیل بازماندند.

این آمار نشان دهنده عدم مناسب سازی و امکانات برای دانش‌آموزان داری معلولیت است که منجر به بازماندگی آن‌ها از تحصیل در مدارس می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در ادامه افزود: بر اساس آخرین آمار، حدود ۱۴۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی شناسایی شدند.

کولبرنیوز

Next Post

برخلاف پیمان نامه حقوق کودک؛ بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند 

ش ژانویه 27 , 2024
برخلاف تعهدات بین‌المللی ایران تحت عنوان الحاق به پیمان نامه حقوق کودک و بخش عدم به کارگیری کودکان در امور نظامی، بیش از دویست نوجوان در شهرستان دشتی به اردوی موسوم به “راهیان نور” اعزام می‌شوند. به گفته فرمانده ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان، دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی در اروند، […]
IMG 3890

You May Like