بانه؛ زخمی شدن یک کولبر جوان اهل شهر سقز در نوارمرزی هەنگه‌ژال

یونس قادری کولبر ١٩ ساله اهل شهر سقز با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هەنگه‌ژال بانه از ناحیه پا به شدت زخمی شد.

photo1699815098

به گزارش کولبرنیوز روز یک‌شنبه ٢١ آبان‌ماه ۱۴۰۲، یونس قادری کولبر ١٩ ساله اهل شهر سقز با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هەنگه‌ژال بانه از ناحیه پا به شدت زخمی شد. بر اساس این گزارش یونس قادری از ناحیه پا زخمی و جهت مداوا به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی شهر بانه منتقل شده است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ١۴٠۲، جمعاً ۸۵ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۱۳ کولبر معادل (%۱۵) کشته و ۷۲ کولبر معادل (%۸۵) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۸۵ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۷۷ مورد معادل (%۹۱) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

بانه؛ زخمی شدن یک کولبر جوان اهل شهر مهاباد در نوارمرزی هەنگه‌ژال

د نوامبر 13 , 2023
احسان اسماعیل‌زاده کولبر ٢٨ ساله اهل شهر مهاباد با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هەنگه‌ژال بانه از ناحیه پا به شدت زخمی شد. به گزارش کولبرنیوز روز یک‌شنبه ٢١ آبان‌ماه ۱۴۰۲، احسان اسماعیل‌زاده کولبر ٢٨ ساله اهل شهر مهاباد با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هەنگه‌ژال بانه از […]
photo1699823982

You May Like