آزادی قهرمان کریمی وکیل پایه یک دادگستری

قهرمان کریمی وکیل دادگستری اهل شهرستان پاوه با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان دیزل‌آباد کرمانشاه آزاد شد.

photo 2022 12 04 13 09 38

به گزارش کولبر روز شنبه دوازدهم آذرماه ١۴٠١، قهرمان کریمی وکیل پایه یک دادگستری اهل شهرستان پاوه پس از حدود سی و پنج روز بازداشت توسط نیروهای امنیتی، با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان دیزل‌آباد کرمانشاه آزاد شد.

روز یک‌شنبه هشتم آبان‌ماه ١۴٠١، قهرمان کریمی وکیل دادگستری در حین بازگشت از تهران در پلیس‌راه بیستون توسط نیروهای امنیتی شهر کرمانشاه بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده بود.
قهرمان کریمی جزو معدود وکلایی هستند که در چند سال گذشته وکالت شمار زیادی از زندانیان سیاسی و فعالین مدنی را برعهده داشته است.

روز چهارشنبه بیستم مهرماه نیز، نگین محمودی، همسر قهرمان کریمی پس از حضور در دادسرای پاوه بازداشت و به زندان کرمانشاه انتقال یافت.

کولبرنیوز

Next Post

بیانیه مشترک، کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری، سندیکای کارگران کشت و صنعت هفت‌تپه و گروه اتحاد بازنشستگان در حمایت از ۱۶ آذر روز دانشجو

ی دسامبر 4 , 2022
بیانیه مشترک، کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری، سندیکای کارگران کشت و صنعت هفت‌تپه و گروه اتحاد بازنشستگان در حمایت از ۱۶ آذر روز دانشجو زنده باد اتحاد دانشجویان و کارگران و زحمتکشان! در آستانه ۱۶ آذر، روز دانشجو، قرار داریم. این روز بزرگ که تجلی رشادت و […]
photo 2022 12 04 15 56 49

You May Like