۱۰۶۷ دانش‌آموز با وانت‌بار و موتورسیکلت به مدرسه می‌روند.

۱۰۶۷ دانش‌آموز در نیکشهر بلوچستان با وانت‌بار و موتورسیکلت به مدرسه رفت و آمد می‌کنند.

photo 2023 02 23 16 08 17

به گزارش کولبر نیوز و به نقل از منابع محلی پس از جان باختن سه دانش‌آموز مقطه اول و دوم دبیرستان در روز گذشته بر اثر حوادث رانندگی در شهرستان نیکشهر، فرماندار این شهرستان از تردد ۱۰۶۷ دانش آموز در شرایط خطرناک به مدارس در سطح این شهرستان خبر داد.

در گزارشات منتشر شده فرماندار نیکشهر گفته است: «به دلیل نبود سرویس مدرسه در شهرستان نیکشهر، ١٠۶٧ دانش‌آموز این شهرستان ناگزیرند از وانت‌بار و موتورسیکلت برای رسیدن به کلاس درس استفاده کنند؛ این امر همواره حوادثی دلخراش را در این شهرستان به دنبال دارد». او در ادامه اضافه کرده است: در این شهرستان نیازمند حداقل ۲۵۰ مینی‌بوس و ون استاندارد برای جابجایی دانش‌آموزان در بخش‌های مرکزی، بنت و آهوران هستیم.

فرماندار نیکشهر همچنین اضافه کرده است: برای رسیدن به استانداردها نیازمند ساخت حداقل ۶۰۰ کلاس درس در سطح شهرستان نیکشهر و ساخت حداقل ۲۰ مدرسه شبانه‌روزی در مراکز دهستان‌ها و مناطق پرجمعیت، و همچنین استخدام و بکارگیری حداقل ۶۰۰ تا ۷۰۰ معلم جدید برای رسیدن به استانداردها هستیم.

کولبرنیوز

Next Post

معلمان شریف در زندان، آخوندهای مرتجع در کلاس درس

پ فوریه 23 , 2023
معلمان شریف در زندان، آخوندهای مرتجع در کلاس درس نقش نوجوانان دانش‌آموز در انقلاب ژینا و صحنه‌های شورانگیزی از اعتراضات این نوجوانان طی ۵ ماه گذشته جمهوری‌اسلامی را بیش از پیش به فکر کنترل مدارس انداخته است. یکی از راه‌های پیش‌بُرد این سیاست اعزام هزاران طلبه‌ی جدید از حوزه‌های باصطلاح […]
photo 2023 02 23 20 59 01

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی