زخمی شدن یک کولبر بر اثر تعقیب و گریز توسط نیروهای رژیم در مرز بانه

براثر تعقیب و گریز و کمین نیروهای هنگ مرزی رژیم در مرز بانه یک کولبر به شدت زخمی شد.

سردشت

به گزارش کولبر نیوز جمعه ٣١ تیرماه براثر تعقیب و گریز کولبران توسط نیروهای رژیم در مرز بانه یک کولبر با هویت “محمد خدایاری” ٤٦ ساله و اهل سردشت پس از برخورد با سیم خاردارهای موجود در مسیر از ناحیه پا به شدت زخمی شد.

همچنین پنج شنبه ٣٠ تیرماه ١٤٠١ نیروهای رژیم در مرز نوسود به سمت دسته ای از کولبران با سلاح ساچمه ای آتش گشودند که در نتیجه آن یک کولبر جوان با هویت “اکبر (اکرم)خدامرادی” اهل روستای “بانی ساکان” از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی از ناحیه ساق و مچ پا هدف قرار گرفته و به شدت زخمی شده است.

در گزارش ٥ ساله کولبر نیوز که در تاریخ ٢٠٢٢/٧/١٧ منتشر شد جمعاً ۱۰۱۱ کولبر در نوارمرزی کردستان کشته و زخمی شده‌اند، که از این تعداد ۲۶۹ کولبر کشته و ٧٤٢ کولبر دیگر نیز زخمی شده‌اند.
از مجموع ۱۰۱۱ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند، جمعاً ٧٤٩ مورد آن (معادل %٧٤) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

تگ های مهم این خبر

اخبار کولبران کولبر | آمار کولبر نیوز از تعداد کولبران کشته و زخمی شده

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن دو کولبر نودشه‌ای در نوار مرزی نوسود

ش جولای 23 , 2022
دو کولبر اهل نودشه در منطقه مرزی “نروی” از توابع نوسود براثر سقوط از ارتفاع به شدت زخمی شدند. به گزارش کولبر نیوز در بامداد پنجشنبه ٣٠ تیرماه در نتیجه تعقیب و گریز کولبران توسط نیروهای هنگ مرزی رژیم در منطقه مرزی روستای “نروی” از توابع پاوه دو کولبر با […]
photo 2022 06 30 10 08 31

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی