تهران؛ برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات داود رضوی

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات داود رضوی از اعضای هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در شعبه ١۵ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

photo 2023 05 16 19 55 23

به گزارش کولبرنیوز به نقل از سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات داود رضوی از اعضای هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران با حضور وکیل آقای رضوی برگزار شد، این فعال کارگری از بابت اتهام «اجتماع و تبانی» به دفاع از خود پرداخت.
داود رضوی در تاریخ ۵ مهرماه ۱۴۰۱، بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد. وی نهایتاً در تاریخ ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱، از این زندان به زندان تهران بزرگ منتقل شد.
لازم به ذکر است، روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات داود رضوی، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران برگزار شده بود.
آقای رضوی پیش‌تر نیز به دلیل فعالیت‌های خود سابقه بازداشت و محکومیت دارد.

کولبرنیوز

Next Post

جان باختن یک سوختبر در ایرانشهر

چ مه 17 , 2023
یک سوختبر بلوچ بر اثر واژگونی و آتش‌سوزی خودرو در محور ایرانشهر به خاش بر اثر شدت سوختگی جانش را از دست داد. به گزارش رسیده شامگاه یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، در پی ترکیدن لاستیک و آتش‌سوزی خودرو در محور ایرانشهر به خاش یک سوختبر کشته جانش را از دست […]
photo 2023 05 16 23 34 13

You May Like