نقده؛ تداوم بازداشت «سلام سلطانی» و «امیر فقه» در زندان

«سلام سلطانی» و «امیر فقه»، شهروندان ساکن پیرانشهر علی‌رغم گذشت بیش از دو ماه از زمان بازداشت، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان نقده به‌سر می‌برند.

تداوم بازداشت سلام سلطانی و امیر فقه در زندان

به گزارش کولبرنیوز، «سلام سلطانی» و «امیر فقه» دو شهروند اهل شهر پیرانشهر با گذشت بیش از دو ماه کماکان در بازداشت به‌سر می‌برند.
براساس این گزارش، این شهروندان طی مدت بازداشت از دسترسی به وکیل محروم مانده‌اند و تاکنون جلسه دادگاه برای آن‌ها برگزار نشده است.
این افراد پس از اتمام مراحل بازجویی از یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی در ارومیه به زندان نقده منتقل شدند و اکنون به صورت بلاتکلیف در این زندان به‌سر می‌برند.
تا زمان تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این دو شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

«سلام سلطانی» و «امیر فقه»، شهروندان اهل “روستای خورنج” از توابع پیرانشهر، به ترتیب در تاریخ هفدهم اردیبهشت و دوم خردادماه ۱۴۰۳ بازداشت شدند.

کولبرنیوز

Next Post

بوکان؛ انتقال «سولماز حسن‌زاده» به زندان ارومیه و درخواست وثیقه ۴ میلیاردی برای آزادی «احمد حسن‌زاده»

چ جولای 31 , 2024
دستگاه قضایی رژیم برای آزادی «احمد حسن‌زاده» درخواست وثیقه ۴ میلیاردی کرده و «سولماز حسن‌زاده» خواهر جانباخته «محمد حسن‌زاده» که روز سه‌شنبه نهم مردادماه ۱۴۰۳ در بوکان بازداشت شده بود، به زندان ارومیه منتقل گردید. به گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه دهم مردادماه ۱۴۰۳ «سولماز حسن‌زاده» از خانواده دادخواهان قیام ژینا […]
پدر و خواهر محمد حسن زاده جانباخته قیام ژینا

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی