رشت؛ بیش از ۹۰ روز بلاتکلیفی و تداوم بازداشت شریفه محمدی در زندان لاکان

شریفه محمدی، فعال کارگری ساکن رشت، علی‌رغم گذشت بیش از سه ماه از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان لاکان این شهر بسر می‌برد.

photo 2024 02 29 14 27 54

به گزارش کولبرنیوز، شریفه محمدی، فعال کارگری ساکن رشت، علی‌رغم گذشت بیش از سه ماه از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان لاکان این شهر بسر می‌برد. شریفه محمدی روز یک‌شنبه ششم اسفندماه ۱۴۰۲، از زندان سنندج به زندان لاکان رشت منتقل شده است. وی علی‌رغم گذشت ۹۵ روز از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان بسر میبرد. وی کماکان از تماس تلفنی و ملاقات با خانواده محروم است.
چندی پیش سیروس فتحی، همسر خانم محمدی با انتشار مطلبی اعلام کرد که علی‌رغم پیگیری‌هایش از مراجع قضایی، مسئولین مربوطه از ارائه پاسخی شفاف در خصوص وضعیت پرونده شریفه محمدی خودداری می کنند.
وی روز پنج‌شنبه ۲١ دی‌ماه ۱۴۰۲، از زندان مرکزی سنندج برای بازجویی به اداره اطلاعات شهر سنندج منتقل شده و در هنگام بازگرداندن این فعال کارگری بازداشتی به زندان، سایر زندانیان کبودی زیز چشم، قرمزی و التهاب شدید چشم و صورت او را مشاهده کرده بودند که این نشان از شکنجه شدید خانم محمدی توسط بازجویان وی بوده است.
روز سه‌شنبه ١۴ آذرماه ۱۴۰۲، شریفه محمدی، فعال کارگری و از اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری توسط ماموران اداره اطلاعات در منزل شخصی خود در رشت پس از تفتیش منزل و ضبط وسایل شخصی به بازداشتگاه مخفی اداره اطلاعات این شهر منتقل شد.

پیش از این، برخی منابع نزدیک به خانواده‌ شریفه محمدی وضعیت او در بازداشت را نگران کننده توصیف کرده بودند.

تا لحظه تنظیم این گزارش، از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این فعال کارگری اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

نوسود؛ یک کولبر با شلیک مستقیم نیروهای نظامی رژیم زخمی شدند

ج مارس 1 , 2024
بامداد روز جمعه ١١ اسفندماه ۱۴۰۲ نیروهای هنگ مرزی رژیم در ارتفاعات “ته‌ته” نوسود به سمت دسته‌ای از کولبران آتش گشودند و بر اثر آن یک کولبر مجروح شد. به گزارش کولبرنیوز در تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی رژیم به سمت کولبران یک کولبر باهویت «فردین (فامیلی نامشخص)» اهل روستای “درکی” از […]
مجروح

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی