مشهد؛ برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات عاتکه رجبی

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات عاتکه رجبی، فعال صنفی معلمان در شعبه هفتم دادگاه انقلاب مشهد برگزار شد. این دادگاه فرصت مطالعه کیفرخواست را به این فعال صنفی معلمان نداده و برای حضورش در جلسه دادگاه هم ابلاغیه‌ای صادر نکرده بود.

image 44

به گزارش کولبرنیوز به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، روز دوشنبه ۳۰ مردادماه ١۴٠٢، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات عاتکه رجبی، فعال صنفی معلمان در شعبه هفتم دادگاه انقلاب مشهد برگزار شد. این دادگاه فرصت مطالعه کیفرخواست را به این فعال صنفی معلمان نداده و برای حضورش در جلسه دادگاه هم ابلاغیه‌ای صادر نکرده بود.
بر اساس این گزارش روز یک‌شنبه ٢٩ مردادماه ١۴٠٢، شعبه هفتم دادگاه انقلاب اسلامی مشهد، طی تماسی تلفنی با وثیقه‌گذار خانم رجبی؛ این فعال صنفی معلمان را برای روز دوشنبه ۳۰ مردادماه ١۴٠٢ به این شعبه احضار کرده بود.

عاتکه رجبی، معلمی که پیشتر به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ از محل کار خود اخراج شده بود، طی یک ماه اخیر برای بار سوم به دادگاه انقلاب مشهد احضار شده است.
عاتکه رجبی در تاریخ ١۴ مردادماه ١۴٠٢ نیز به شعبه ۹۰۶ دادگاه انقلاب مشهد احضار شده بود. عاتکه رجبی پیش‌تر در تاریخ ١٩ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، به منظور شرکت در تجمع اعتراضی معلمان در مشهد از منزل خارج و لحظاتی بعد توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت شد. نهایتاً در تاریخ ٢۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲،با تودیع وثیقه یک میلیارد و پانصد هزار تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان وکیل‌آباد مشهد آزاد شد.
عاتکه رجبی، معلم دبستان ابوذر واقع در یکی از روستاهای مشهد، در تاریخ ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۱، به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، از آموزش و پرورش استان خراسان اخراج شد.

کولبرنیوز

Next Post

نمایش راهپیمایی اربعین هم گرهی از کار رژیم باز نخواهد کرد

د آگوست 21 , 2023
روز ١۵ شهریورماه ١۴٠٢ در تقویم ایران به نام اربعین ثبت شده است. سران رژیم از چندی پیش، برگزاری یک نمایش بزرگ در آن ایام را در دستور کار گذاشته‌اند. آن‌ها تمام امکانات مالی، ترابری، بانکی، اداری و امنیتی خود را به کار انداخته‌اند تا در برابر مردمِ خشمگینی که […]
image 45

You May Like