کرمانشاه؛ جانباختن «حبیب رضایی» کولبر جوانرودی مجروح در مرز نوسود

«حبیب رضایی» کولبر ۵٢ ساله اهل شهر جوانرود که در روز یک‌شنبه پنجم آذرماه ١۴٠٢ در مرز نوسود با تیراندازی نیروهای نظامی رژیم مجروح شده بود، براثر شدت جراحات در بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه جانباخت.

رضایی کولبر جانباخته

به گزارش کولبرنیوز، «حبیب رضایی» از ناحیه‌ی پشت مورد اصابت گلوله جنگی نیروهای نظامی رژیم قرار گرفته بود و براثر آن از از ناحیه ستون فقرات دچار شکستگی شده و از ناحیه‌ی ریه نیز دچار خونریزی شده بود.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبرنیوز از ابتدای پاییز، از اول مهرماه تا اول آذرماه ١۴٠۲، جمعاً ١۵۴ کولبر در مناطق مرزی کوردستان بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی، ضرب و شتم توسط نیروهای نظامی رژیم و رفتن روی مین، کشته و زخمی شده‌اند.
از این تعداد جمعاً ۹ کولبر کشته و ١۴۵ کولبر نیز زخمی شده‌اند. از مجموع ١۵۴ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ١۴۱ مورد معادل (%٩۲) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

مجروح شدن یک سوختبر بلوچ بر اثر تیرانداری نیرو‌های ارتش پاکستان +ویدیو

چ دسامبر 13 , 2023
یک سوختبر بلوچ بر اثر تیراندازی نیروهای ارتش پاکستان در مرز پیرکور سرباز، مجروح شد. بە گزراش کولبرنیوز، بە نقل از حال‌وش روز سەشنبە ٢١ آذرماه ١٤٠٢، در پی تیراندازی نیروهای ارتش پاکستان بە سوی یک خودرو سوختبر در منطقه مرزی پیرکور سرباز، یک سوختبر بلوچ مجروح شد.هویت این سوختبر […]
photo 2023 12 13 09 14 11

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی