سرباز؛ کشته و زخمی شدن یک سوختبر و دو کودک بر اثر سانحه رانندگی

بر اثر تصادف دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ سوختبر در محور ایرانشهر به سرباز حدفاصل روستای زبری‌بُگ، یک سوختبر و دو کودک کشته و زخمی شدند.

کشته و زخمی شدن یک سوختبر و دو کودک بر اثر سانحه رانندگی

به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه پانزدهم شهریورماه ۱۴۰۳، در پی تصادف رانندگی در شهرستان سرباز، یک سوختبر و کودک زخمی و یک کودک کشته شد. هویت کودک جانباخته “محسن حملی” ۱۵ ساله فرزند محمد و هویت هویت کودک زخمی “طلحه حملی” ۱۳ فرزند محمد هر دو اهل روستای کوشکور شهرستان سرباز می‌باشد. از هویت سوختبر تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

بر اساس این گزارش، خودروی سوختبر حامل این دو کودک در مسیر به سمت کلات، حدفاصل روستای زبری‌بُگ با یک خودروی دیگر تصادف کرده که محسن بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است‌. هم‌چنین طلحه از ناحیه صورت دچار جراحت شده و شهروند سوختبر نیز زخمی شده که به مراکز درمانی جهت مداوا منتقل شدند. از هویت و وضعیت سرنشینان خودروی دیگر تاکنون اطلاعی در دسترس نمی‌باشد‌.

سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آوردەاند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند. با استناد به گزارش فعالین بلوچ در سال ۲۰۲۳ میلادی دستکم ۱۷۲ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ۴۲ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی که از این آمار ۱١ تن کودک بودند.

کولبرنیوز

Next Post

یکی از بزرگترین تشکلات جهانی کارگری خواهان آزادی شریفه محمدی شد

ش سپتامبر 7 , 2024
دبیر کل فدراسیون جهانی کارگران حمل و نقل ( ITF) که یکی از بزرگترین تشکلات جهانی کارگری است، ضمن استقبال از آزادی رضا شهابی و حسن سعیدی دو عضو سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و نیز تاکید بر لزوم آزادی ابراهیم مددی و داود رضوی دو عضو […]
از بزرگترین تشکلات جهانی کارگری خواهان آزادی شریفه محمدی شد

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی