تهران؛ «پخشان عزیزی» به اعدام محکوم شد

روز سه‌شنبه دوم مردادماه ۱۴۰۳ دادگاه انقلاب تهران «پخشان عزیزی» به اتهام «عضویت در جمعیت‌های معارض» به حکم اعدام محکوم شد.

عزیزی حکم اعدام

به گزارش کولبرنیوز شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری، روز سه‌شنبه دوم مردادماه ۱۴۰۳ «پخشان عزیزی» فعال سیاسی را با اتهاماتی از جمله «عضویت در جمعیت‌های معارض» به اعدام محکوم کرد.
این حکم در حالی در زندان اوین تهران به خانم عزیزی ابلاغ گردید که جلسه دادگاهی این فعال سیاسی در تاریخ هشتم خردادماه ۱۴۰۳ برگزار گردید.

«پخشان عزیزی» فعال سیاسی اهل مهاباد، در تاریخ ١٣ مردادماه ۱۴۰۲ توسط نیروهای اداره اطلاعات تهران بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
خانم عزیزی در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای امنیت اوین مورد تفهیم اتهام قرار گرفته بود و کیفرخواست پرونده وی به شعبه بیست و ششم دادگاه انقلاب تهران ارجاع داده شده بود.

کولبرنیوز

Next Post

مریوان؛ زخمی شدن یک کولبر در تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی

چ جولای 24 , 2024
نیروهای هنگ‌مرزی رژیم در مرز دوپلوره به سمت دسته‌ای از کولبران آتش گشودند و براثر آن یک کولبر به شدت زخمی شد. به گزارش کولبرنیوز، روز سه‌شنبه ٣ مردادماه ۱۴۰۳ نیروهای هنگ‌مرزی رژیم در نوار مرزی دوپلوره مریوان اقدام به کمین‌گذاری و تیراندازی به سمت دسته‌ای از کولبران کردند که […]
Design Image 2

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی