گزارشی از سومین روز اعتراضات کامیون داران سیریک در مقابل فرمانداری/پیوستن زنان بلوچ به اعتراض+ ویدیو

تجمع اعتراضی کامیون داران سیریک وارد سومین روز خود شده و زنان بلوچ نیز به اعتراضات پیوسته‌اند. مسئولین فرمانداری، پس از ورود زنان به داخل محوطه فرمانداری، درب ورودی را قفل کرده‌اند.

به گزارش رسیده امروز دوشنبه ۲٤ مردادماه ۱٤٠١ کامیون‌داران سیریک برای سومین روز متوالی، این بار به همراه خانواده مقابل فرمانداری تجمع کردند.

این اعتراضات پس از آن شکل گرفته که جایگاه‌دارانِ سوخت، از عرضه سوخت به کامیون‌هایی که دستگاه سیپاد را نصب نکردند به دستور استاندار و فرماندار خودداری کرده‌اند.

گفته می‌شود در طرح سیپاد، به کامیون‌ها براساس پیمایش آنها سوخت تعلق می‌گیرد و سهمیه مینی بوس‌ها ۱۰۰ لیتر و اتوبوس ۳۰۰ لیتر سهمیه پایه است.

کامیون‌داران سیریک با وجود جو شدید امنیتی سومین روز اعتراضات را برگزار کردند و خواستار پاسخگویی “پاکروان” فرماندار سیریک شدند.

براساس این گزارش، زنان با پیوستن به اعتراضات وارد محوطه فرمانداری شده که مسئولین پس از ورود آنها، درب ورودی را بسته و زنان در داخل حضور داشتند.

یک منبع مطلع گفت:”پس از ساعت‌ها از اعتراضات شهروندان، فرماندار با حضور نیروهای سرکوبگر و سپاه در جمع معترضان آمده و از اجرای این طرح خبر داده است”.

معترضان می‌گویند که این اعتراضات تا زمانی که مقامات از اجرای آن جلوگیری نکنند ادامه خواهد داشت.

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن یک کولبر در نوارمرزی بانه

س آگوست 16 , 2022
زخمی شدن یک با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه. بر اساس گزارش رسیده به کولبر نیوز شامگاه دوشنبه ۲٤ مردادماه ۱٤٠١، نیروهای هنگ‌مرزی رژیم در نوارمرزی هه‌نگه‌ژال بانه با اسلحه ساچمه‌ای به سوی دسته‌ای از کولبران آتش گشودند که در نتیجه آن یک کولبر اهل بانه با […]
photo 2022 08 16 07 29 12

You May Like