نوسود؛ سقوط از ارتفاع و زخمی شدن یک کولبر

روز جمعه بهمن‌ماه ۱۴۰۲ «بلال شاهرخ» در حین کولبری بر اثر سقوط از کوه در نوارمرزی نوسود از ناحیه پا زخمی شده است.

سقوط از ارتفاع نوسود

به‌گزارش کولبرنیوز «بلال شاهرخ» کولبر ۲۴ ساله اهل روستای “بانه‌وره” از توابع شهر پاوه در حین کولبری بر اثر سقوط از ارتفاع سقوط کرد و از ناحیه پا زخمی شد.
این در حالی است که در همانروز «رشاد بابایی» کولبر ۳۰ ساله اهل شهر سنندج نیز بر اثر سقوط از کوه در حین تعقیب و گریز توسط نیروهای هنگ‌مرزی در ارتفاعات ته‌ته به شدت مجروح شده بود.
پیش‌تر کولبرنیوز در این رابطه خبری را منتشر کرده بود.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در سال ۲۰٢٣ میلادی، جمعاً ٢٩٩ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۳۲ کولبر معادل (%۱۱) کشته و ٢۶۷ کولبر معادل (%۸۹) نیز زخمی شده‌اند. از مجموع ٢٩٩ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ٢۶١ مورد معادل (%٨٧) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است. هم‌چنین از مجموع ۲۹۹ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند، تعداد ۳۰ نفر از آن‌ها کودک زیر ١٨ سال می‌باشند.

کولبرنیوز

Next Post

کامیاران؛ بازداشت دو شهروند توسط نیروهای امنیتی

س فوریه 13 , 2024
کارزان آسم و یاسر حسینی، دو شهروند اهل شهر کامیاران توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی شدند. به گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه ١٨ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، نیروهای امنیتی در ایست و بازرسی ورودی شهر کامیاران اقدام به بازداشت “کارزان آسم”، شهروند ۲۷ ساله اهل شهر کامیاران کرده […]
IMG 4284

You May Like