کوردستان؛ زخمی شدن دو کولبر در نوارمرزی بانه و سردشت

کیوان اسماعیل‌پور کولبر ۲۳ ساله اهل شهر سردشت و بَرزان (فامیلی نامشخص) کولبر اهل شهر بانه، با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی سردشت و نوارمرزی هنگه‌ژال بانه زخمی شدند.

IMG 3251

به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲، کیوان اسماعیل‌پور کولبر ۲۳ ساله اهل شهر سردشت با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی این شهر به شدت زخمی شده است. بر اساس این گزارش این کولبر جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شده‌ است.

بر اساس گزارشی دیگر شامگاه چهارشنبه ١٧ آبان‌ماه ۱۴۰۲، نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه به سوی گروهی از کولبران آتش گشودند که در نتیجه آن یک کولبر اهل شهر بانه با نام بَرزان (فامیلی نامشخص) به شدت زخمی شده است. برزان جهت مداوا به مراکز درمانی شهر بانه منتقل شده است. بر اساس این گزارش وضعیت سلامتی این کولبر نامساعد اعلام شده است.

به گزارش کولبرنیوز، از ١١ آبان‌ماه تا ١٧ آبان‌ماه ١۴٠٢، دست‌کم ۵۰ کولبر بر اثر عوامل مختلفی هم‌چون شلیک مستقیم، ضرب و شتم نیروهای هنگ‌مرزی و انفجار مین کشتە و زخمی شدند. طبق گزارشات مختلفی کە در روزهای گذشتە بە دست کولبرنیوز رسیدە است، نیروهای هنگ‌مرزی بە شکلی گستردە و بی‌سابقە اقدام بە کمین‌گذاری، تیراندازی‌های وسیع و هم‌چنین ضرب و شتم شدید و دستگیری کولبران در مرزهای بانە و نوسود کردەاند. 

کولبرنیوز

Next Post

بانه؛ زخمی شدن چهار کولبر اهل شهرهای سقز و بانه در نوارمرزی هەنگه‌ژال

پ نوامبر 9 , 2023
ناصر احمدی، مسلم احمدی و سراج‌الدین (فامیلی نامشخص) سه کولبر اهل شهر سقز و یک کولبر اهل شهر بانه با نام محمدامین (فامیلی نامشخص) با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هەنگه‌ژال بانه زخمی شدند. به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه ١۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲، نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هه‌نگه‌ژال بانه به […]
photo1699519795

You May Like