کشته و زخمی شدن دو سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی+ویدیو

خودروی دو سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی در شهرستان ایرانشهر واژگون و منفجر شد. یکی از دو سوختبر بلوچ به طور کامل در آتش سوخته و جان باخت و سوختبر دیگر نیز به دلیل پرت شدن از خودرو دچار سوختگی و شکستگی از ناحیه دو پا شده است.

به گزارش رسیده امروز جمعه ۲۸ مردادماه ۱٤٠١ بر اثر تیراندازی نیروهای نظامی در ایرانشهر، دو سوختبر بلوچ کشته و زخمی شدند.

هویت سوختبر زخمی شده “محمود جمشیدزهی” فرزند محمد اهل دامن شهرستان ایرانشهر می‌باشد.

گفته می‌شود نیروهای نظامی پاسگاه شهردراز به سمت خودروی وانت نیسان این دو سوختبر تیراندازی کردند که منجر به واژگونی و آتش گرفتن خودرو شده است.

بر اساس این گزارش سوختبر کشته شده اهل روستای “کوران” بخش دامن است که به دلیل آتش گرفتن در داخل خودرو قابل شناسایی نبوده و از هویت وی اطلاعی در دسترس نیست.

در سال ۲۰۲۱ دستکم ۸٧ سوختبر هنگام سوختبری با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و یا بر اثر سانحه جان خود را از دست داده‌اند که از میان جان باختگان، سه مورد کودک زیر ۱۸ سال بوده‌اند. همچنین طی سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۱ سوختبر بلوچ به اشکال مختلف زخمی شده‌اند.

Next Post

کشته شدن یک کودک سوختبر ۱٧ سالە در دزاپ+ ویدیو

ج آگوست 19 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it کشته شدن یک کودک سوختبر هفده ساله در پی انداختن خارک توسط نیروهای انتظامی دزاپ/ مردم در مقابل پاسگاه تجمع کردند. به گزارش رسیده امروز جمعه ۲۸ مردادماه ۱٤٠١ بدنبال انداختن خارک (وسیله ای آهنی برای پنچر کردن لاستیک خودروها) […]
photo 2022 08 19 17 25 39
Telegram Channel