پیرانشهر؛ کشتن یک کولبر و پنهان کردن جسدش توسط نیروهای نظامی

نیروهای نظامی رژیم در نوارمرزی “پَتکی” پیرانشهر، پس از تیراندازی مستقیم و کشتن یک کولبر، جسد او را زیر برف پنهان کرده و محل جنایت را ترک کردند.

گنجه کولبر کشته شده

به گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه بیست و سوم اسفندماه ۱۴۰۲، جسد «محمد گنجه» کولبری که توسط نیروهای نظامی کشته شده بود، پس از ۴۸ ساعت تلاش نیروهای مردمی پیدا شد. محمد گنجه دو روز پیش توسط نیروهای نظامی رژیم در نوارمرزی مرزی “پَتکی” کشته شده بود. و بر اساس اطلاعات رسیده به کولبرنیوز، نیروهای نظامی پس از این که این کولبر را کشته‌اند، جسد او را زیر برف پنهان کرده و محل جنایت را ترک کرده‌ بودند. لازم به ذکر است که این کولبر از ناحیه کتف سمت راست مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

«محمد گنجه» متاهل و دارای فرزند می‌باشد که روز دوشنبه بیست و یکم اسفندماه ۱۴۰۲، پس ار رفتن به کولبری ناپدید شده بود و سرانجام پس از ۴۸ ساعت جسد او در زیر برف توسط نیروهای مردمی پیدا شد.

ترحیم محمد گنجه

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در سال ٢٠٢٣ میلادی، جمعاً ٢٩٩ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۳۲ کولبر معادل (%۱۱) کشته و ٢۶۷ کولبر معادل (%۸۹) نیز زخمی شده‌اند. از مجموع ٢٩٩ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ٢۶١ مورد معادل (%٨٧) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است. هم‌چنین از مجموع ۲۹۹ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند، تعداد ۳۰ نفر از آن‌ها کودک زیر ١٨ سال می‌باشند.

کولبرنیوز

Next Post

سنندج؛ جانباختن یکی از کولبران حادثه تصادف مریوان

چ مارس 13 , 2024
یکی از کولبران حادثه تصادف رانندگی شامگاه شنبه گذشته در بیمارستانی در سنندج جانباخت. به گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲ «سیوان باتر» اهل روستای گاگل مریوان، یکی از سرنشنینان خودروی حامل کولبران که در شامگاه شنبه گذشته براثر تیراندازی نیروهای نظامی رژیم دچار سانحه شده‌بود، براثر شدت جراحات […]
باتر کولبر جانباخته

You May Like