پیرانشهر؛ بازداشت چند ساعته حسن درافتاده پدر کومار درافتاده توسط نیروهای امنیتی

حسن درافتاده، پدر کومار درافتاده نوجوان ١۶ ساله‌ای که در جریان انقلاب ژینا با تیراندازی مستقیم نیروهای امنیتی جانش را از دست داد؛ توسط نیروهای امنیتی برای چند ساعت بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت.

photo 2023 08 12 16 01 08

به گزارش کولبرنیوز روز شنبه ۲١ مردادماه ١۴٠٢، حسن درافتاده، پدر کومار درافتاده نوجوان ١۶ ساله‌ای که در جریان انقلاب ژینا با تیراندازی مستقیم نیروهای امنیتی جانش را از دست داد؛ توسط نیروهای امنیتی برای چند ساعت بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت. براساس این گزارش نیروهای امنیتی به حسن درافتاده، نسبت به برگزاری مراسم زادروز زنده‌یاد کومار درافتاده در روز ٢۵ مردادماه، هشدار داده‌اند.

کومار درافتاده، نوجوان ۱۶ ساله اهل پیرانشهر در تاریخ ۸ آبان‌ماه ۱۴۰۱، در جریان اعتراضات مردمی در پیرانشهر بر اثر شلیک نیروهای انتظامی-امنیتی جان خود را از دست داد.

کولبرنیوز

Next Post

کامیاران؛ صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده پوریا جواهری به دادگاه انقلاب سنندج

ش آگوست 12 , 2023
مصطفی احمدیان، وکیل پوریا جواهری کارگر ۳۰ ساله اهل شهر کامیاران که در جریان اعتراضات مردمی در شهر کامیاران توسط نیروهای امنیتی دستگیر و به محاربه متهم شده بود از صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده این شهروند به شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی سنندج خبر داد. به گزارش کولبرنیوز به […]
photo 2023 08 12 21 19 17

You May Like