پیرانشهر؛ انتقال محسن قادری جهت اجرای حکم به زندان

محسن قادری شهروند اهل شهر پیرانشهر جهت اجرای حکم دو سال و شش ماه حبس تعزیری به زندان نقده منتقل شد.

IMG 3194

به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه نهم آبان‌ماه ۱۴۰۲، محسن قادری شهروند ۳٠ ساله اهل روستای “گزگسک” از توابع شهر پیرانشهر و از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، جهت اجرای حکم دو سال و شش ماه حبس تعزیری به زندان نقده منتقل شد.

محسن قادری توسط دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد از بابت اتهام «عضویت در یکی از احزاب اپوزیسیون» به دو سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شده بود.

در اردیبهشت‌ماه ١۴٠٢ نیز، محسن قادری از سوی شعبه ١٠٢ دادگاه کیفری دو پیرانشهر به ریاست قاضی “رضا قهرمانی ساعتلو” از بابت اتهام «اخلال در نظم و آسایش عمومی» به پرداخت پنجاه ميليون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران جایگزین از سه ماه حبس تعزیری و تحمل ۴٠ ضربه شلاق تعزیری بدور از انظار عمومی و در مکانی مسقف و به غير از سر و صورت و عورتين محکوم شده بود.

بامداد چهارشنبه ٢٨ دی‌ماه ۱۴۰۱، محسن قادری از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و جهت بازجویی به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی ارومیه منتقل و پس از اتمام مراحل بازجویی به زندان نقده منتقل شده بود. نهایتاً روز سه‌شنبه ٢۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، محسن قادری با تودیع قرار وثیقه چهار میلیارد تومانی به صورت موقت از زندان نقده آزاد شد.

کولبرنیوز

Next Post

تهران؛ برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات رضا اقدسی 

س اکتبر 31 , 2023
جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فعال کارگری رضا اقدسی در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه نهم آبان‌ماه ۱۴۰۲، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فعال کارگری رضا اقدسی برگزار شد. در جریان این جلسه که در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد، رضا اقدسی از بابت اتهامات […]
IMG 3195

You May Like