پیدا شدن جسد بی‌جان اسعد سیدانی‌فرد کولبر اهل روستای “باوان” از توابع مرگور ارومیه بعد از گذشت ۱۶۰ روز

پس از گذشت ۱۶۰ روز جنازه “اسعد سیدانی‌فرد” سومین کولبر مفقود شده اهل روستای باوان از توابع مرگور اورميه که در دره “بنار” به همراه دو کولبر دیگر مفقود شده بودند در روستای مرزی گَلِشم ترکیە پیدا شد.

photo 2022 06 20 13 59 02

بر اساس گزارشی که امروز دوشنبه ۳۰ خردادماه ۱٤٠١ به کولبر نیوز رسیده است، جسد بی‌جان” اسعد سیدانی‌فرد” سومین کولبر مفقود شده اهل روستای باوان از توابع مرگور اورميه که ۱۶۰ روز پیش در نوارمرزی ترکیه در دره “بنار” به همراه دو کولبر دیگر مفقود شده بود پیدا شد.

سه کولبر با نام‌های “اسعد سیدانی‌فرد” فرزند رحیم متاهل و دارای سه فرزند، “بهلول سیدانی‌فرد” فرزند کریم متاهل و دارای سه فرزند و “بارزان میهنی” ۱۸ ساله، فرزند شوکت. هر سه نفر اهل روستای “باوان” از توابع منطقه مرگور اورميه، ظهر روز پنج‌شنبه ٢٣ دی ماه سال گذشته، در برف و کولاک دره “بنار” ناپدید شده‌ بودند که با گذشت بیش از صد و پنجاه و پنج روز امروز شنبە جسد”اسعد سیدانی‌فرد” در روستای گلشم در ترکیە پیدا شد.

روز شنبه ۱٧ اردیبهشت ١٤٠١ جنازه اولین کولبر مفقودی “بارزان میهنی”، ۱۸ ساله فرزند شوکت، پس از ۱۱٤ روز در روستای “گلشم” در خاک ترکیه در زیر برف و یخبندان پیدا شد.

شنبه هفتم خردادماه ۱٤٠١ (۲۸ ماه مه) در نهایت پس از ۱۳۵ روز بی‌خبری نیروهای امداد جنازه دومین کولبر مفقودی “بهلول سیدانی‌فرد” در روستای “گلشم” در خاک ترکیه را زیر برف و یخبندان یافتند.

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن یک کودک کولبر بلوچ بر اثر تیراندازی نیروهای مرزبانی در میرجاوه+ویدیو

د ژوئن 20 , 2022
بر اثر تیراندازی نیروهای مرزبانی در نقطه صفر مرزی میرجاوه یک کودک کولبر بلوچ زخمی شد. به گزارش رسیده امروز ۳۰ خردادماه ١٤٠١ یک کودک کولبر بلوچ بر اثر تیراندازی مستقیم نیروهای مرزبانی پاسگاه ٧٢ شهرستان میرجاوه زخمی شد. هویت کودک کولبر بلوچ از طایفه “گمشادزهی” عنوان شده است. بر […]
photo 2022 06 20 19 41 57

You May Like