نوسود؛ ضرب و شتم و زخمی شدن یک کولبر

روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ نیروهای هنگ‌مرزی رژیم در نوارمرزی نوسود اقدام به ضرب و شتم یک کولبر کردند.

زخمی

به گزارش کولبرنیوز نیروهای هنگ‌مرزی رژیم در نوار مرزی نوسود اقدام به ضرب و شتم یک کولبر با هویت «افشین نظری» اهل شهرستان ثلاث‌باباجانی کرده و وی را از ناحیه صورت مجروح نمودند.

یک منبع مطلع به کولبرنیوز گفته است که نیروهای نظامی با قنداق اسلحه این کولبر را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبرنیوز در سال ٢٠٢٣ میلادی، جمعاً ٢٩٩ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۳۲ کولبر معادل (%۱۱) کشته و ٢۶۷ کولبر معادل (%۸۹) نیز زخمی شده‌اند. از مجموع ٢٩٩ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ٢۶١ مورد معادل (%٨٧) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است. هم‌چنین از مجموع ۲۹۹ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند، تعداد ۳۰ نفر از آن‌ها کودک زیر ١٨ سال می‌باشند.

کولبرنیوز

Next Post

بانه؛ گرامیداشت ٨ مارس روز جهانی زن

پ مارس 7 , 2024
جمعی از زنان و مردان آزادیخواه و برابری‌طلب شهر بانه اقدام به فعالیت تبلیغی در گرامیداشت ٨ مارس روز جهانی زن کردند. به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ جمعی از زنان و مردان آزادیخواه و برابری‌طلب شهر بانه اقدام به فعالیت تبلیغی و برگزاری مراسمی به‌مناسبت ٨ مارس […]
٨ مارس روز جهانی زن edited

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی