نوسود؛ زخمی شدن پنج برادر کولبر توسط نیروهای هنگ‌مرزی

اکرم، کوهسار، فرشاد، فردین و احسان رستم‌نژاد، پنج برادر کولبر اهل روستای شمشیر از توابع شهر پاوه، طی دو سال گذشته توسط نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود زخمی شده‌اند.

msg 1001143457715 88653

به گزارش کولبرنیوز, طی دو سال گذشته، اکرم، کوهسار، فرشاد، فردین و احسان رستم‌نژاد، پنج برادر اهل روستای شمشیر از توابع شهر پاوه با تیراندازی مستقیم و بر اثر تعقیب و گریز توسط نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ١۴٠٠، “اکرم رستم‌نژاد” کولبر اهل روستای شمشیر از توابع شهر پاوه بر اثر سقوط از کوه در حین تعقیب و گریز توسط نیروهای هنگ‌مرزی زخمی شد.

در تاریخ سیزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ نیز، “کوهسار رستم‌نژاد” در نتیجه تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی زخمی شد. این کولبر ار ناحیه سر زخمی شده و به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شده بود.
کوهسار رستم‌نژاد، در موردی دیگر در تاریخ ۲٢ اردیبهشت‌ماه ١۴٠٠ به همراه برادرش اکرم رستم‌نژاد، مجددا بر اثر شلیک نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود زخمی شده بود. این کولبر، متاهل و دارای یک فرزند می‌باشد.

فردین رستم‌نژاد، کولبر ۲۶ ساله نیز که متاهل و دارای یک فرزند می‌باشد، در تاریخ ۸ اسفندماه ١۴٠١ در پی تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی در مرز کله‌بر نوسود دچار قطعی نخاع شد و توان راه رفتن را برای همیشه از دست داده است.

در موردی دیگر نیز، شامگاه سه‌شنبه ١٩ دی‌ماه ۱۴۰۲، یکی دیگر از اعضای این خانواده با هویت “فرشاد رستم‌نژاد” ۳۳ ساله با شلیک مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در مرز نوسود، مجروح شد.

همچنین، بر اساس گزارش دیگری “احسان رستم‌نژاد”، دیگر برادر این چهار کولبر، طی دو سال گذشته توسط نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده بود.

کولبرنیوز

Next Post

مبارزه کارگران برای افزایش دستمزد در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲

ش فوریه 3 , 2024
به پایان سال ۱۴۰۲ و تعیین حداقل دستمزد سال آینده نزدیک می‌شویم. کابینه رئیسی جلاد روی افزایش ۲۰ درصد به حقوق کارمندان توافق کرده و شورای نگهبان هم آن را تصویب کرده است. معمولا شورای عالی کار نیز، اگر زیرفشار مبارزات کارگری نباشد، همین میزان را برای افزایش حداقل دستمزد […]
msg 1001143457715 88668

You May Like