نوسود؛ زخمی شدن دو کولبر اهل ثلاث‌باباجانی با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی

“مصعب کاکایی” و “صلاح احمدی”، دو کولبر اهل ثلاث‌باباجانی با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود زخمی شدند.

photo 2023 10 30 20 01 15

به گزارش کولبرنیوز، روز شنبه ششم آبان‌ماه ۱۴۰۲، دو کولبر اهل شهرستان ثلاث‌باباجانی با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود زخمی شدند. بر اساس این گزارش نیروهای هنگ‌مرزی با سلاح ساچمه‌ای به سوی گروهی از کولبران آتش گشوده‌اند که در نتيجه آن تعداد زیادی کولبر زخمی شده‌اند.
هویت دو نفر از این کولبران کە تا کنون برای کولبرنیوز احزار شدە است، “مصعب کاکایی” اهل روستای “اورازه” از توابع ثلاث‌باباجانی کە از ناحیە پشت و کمر زخمی شدە است و همچنین “صلاح احمدی” اهل روستای “حشمر” از توابع ثلاث‌باباجانی می‌باشد.
تا زمان تنظیم این گزارش اطلاعی از هویت سایر کولبران زخمی‌شدە در دست نیست.
با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ١۴٠۲، جمعاً ۸۵ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۱۳ کولبر معادل (%۱۵) کشته و ۷۲ کولبر معادل (%۸۵) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۸۵ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۷۷ مورد معادل (%۹۱) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

اشنویه؛ محکومیت شفیع بابکری به حبس و پرداخت جزای نقدی

س اکتبر 31 , 2023
شفیع بابکری، شهروند اهل اشنویه توسط دادگاه انقلاب این شهر به دو سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی محکوم شد. به گزارش کولبرنیوز شفیع بابکری، شهروند اهل اشنویه توسط دادگاه انقلاب این شهر به دو سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی محکوم شد. بر اساس این گزارش، شفیع […]
photo1698741748

You May Like