محکومیت یک دانشجو به بیش از چهار سال حبس و ٧٤ ضربه شلاق

محمد جواهری دانشجوی کارشناسی ارشد توسط شعبه ۷۴ دادگاه انقلاب در مجموع به ۴ سال و ۷ ماه حبس تعزیری، ۷۴ضربه شلاق و ۲ سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم گردید.

جواهری دانشجو محکوم شده به حبس edited

به‌گزارش کولبر نیوز، محمد جواهری اهل سردشت دانشجوی کارشناسی ارشد مطالعات جوانان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، طی همدستی نیروهای حراست دانشگاه با نیروهای امنیتی رژیم پس از اخراج از خوابگاه در ترمینال مسافربری بازداشت و پس از ۲۱ روز به قید وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی تا زمان حکم آزاد گردید.
وی سپس در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب رژیم به اتهام اجتماع و تبانی به ۳سال و ۷ ماه حبس تعزیری و به اتهام اخلال در نظم عمومی به ۱ سال حبس تعزیری محکوم گردید.

لازم به ذکر است پس از بازداشت جواهری، پدر این دانشجو بر اثر فشار ناشی از مشخص‌نبودن وضعیت او، دچار سکته مغزی شده و بیش از یک ماه در بیمارستان بستری بود و با وجود انجام چندین عمل جراحی مغز، قدرت تکلم خود را از دست داده و سمت راست بدن او فلج شده است.

کولبرنیوز

Next Post

ادامه بازداشت و بی‌خبری از وضعیت فعال کارگری "عباس هاشم‌پور"

ج دسامبر 2 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it پس از گذشت ٦٣ روز عباس هاشم‌پور فعال کارگری ، همچنان در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می‌برد. به گزارش کولبر نیوز روز پنج‌شنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۱، نیروهای امنیتی شهر اشنویه در جریان اعتراضات مردمی این شهر به […]
هاشم‌پور e1669928687466

You May Like