محکومیت سروناز احمدی مترجم و حامی کارگران به ۶ سال زندان

سروناز احمدی مترجم، فعال حقوق کودکان و حامی کارگران در شعبه ١۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شد.

احمدی edited

به گزارش کولبر نیوز، سروناز احمدی مترجم، فعال حقوق کودکان و حامی کارگران در دادگاه بدوی که در شعبه ١۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد، به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت» به ۵ سال زندان و به اتهام «تبلیغ علیه نظام» به یک سال زندان محکوم شد.

در صورت تایید این حکم در مرحله تجدیدنظر، با اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی ۵ سال حبس برای وی قابل اجرا خواهد بود.

سروناز احمدی مترجم، فعال حقوق کودکان و حامی کارگران به همراه همسرش کامیار فکور فعال کارگری و خبرنگار محیط‌زیست روز یک‌شنبه ۱۵ آبان‌ماه ١۴٠١ توسط نیروهای امنیتی شهر تهران بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند. ‏سرانجام او روز ۱۶ آذرماه ۱۴۰۱ با توديع قرار وثیقه‌ی ۵۰۰ میلیون تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل از زندان اوین آزاد شده بود.

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن یک کاسبکار اهل مهاباد با تیراندازی نیروهای انتظامی

ی ژانویه 29 , 2023
یک کاسبکار ۲۶ ساله اهل مهاباد با تیراندازی مستقیم نیروهای انتظامی به ظن حمل کالای قاچاق به شدت زخمی شد. به گزارش کولبر نیوز روز پنج‌شنبه ۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، نیروهای انتظامی در پاسگاه “دارلک” به ظن حمل کالای قاچاق به سوی اتومبیل یک کاسبکار اهل شهر مهاباد تیراندازی کرده و […]
شدن کاسبکار شهاب علیخانی edited

You May Like