فومن؛ بازداشت  سه عضو خانواده بصیرتوانا 

مهسا، مریم و میثم بصیرتوانا، خواهران و برادر مهران بصیرتوانا، از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

2024 04 24 18.52.49

به گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، سه عضو خانواده مهران بصیرتوانا بازداشت شدند. براساس گزارشات دریافتی مهسا، مریم و میثم بصیرتوانا توسط نیروهای اداره اطلاعات در منزل خود بازداشت شدند.

تا لحظه تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و محل نگهداری این شهروندان اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

میثم بصیرتوانا، در دی‌ماه سال ١۴٠٢ با دریافت ابلاغیه‌ای به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فومن احضار شده بود. مهسا بصیرتوانا، مادر دو فرزند، نیز در مردادماه سال ١۴٠٢ توسط نیروهای امنیتی در فومن بازداشت و چندی بعد با تودیع وثیقه آزاد شد. وی در آبان همان سال مجدداً  بازداشت و پس از ساعاتی از اداره اطلاعات رشت آزاد شد.

مهران بصیرتوانا، شهروند معترض ۲۹ ساله در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ در جریان اعتراضات سراسری در صومعه‌سرا مورد اصابت گلوله نیروهای امنیتی قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

کولبرنیوز

Next Post

بوکان؛ احضار متین حسنی به دادسرا

چ آوریل 24 , 2024
متین حسنی، شهروند ساکن بوکان از آسیب‌دیده‌گان اعتراضات آبان ٩٨ با دریافت ابلاغیه‌ای به دادسرای این شهرستان احضار شد. به گزارش کولبرنیوز متین حسنی از آسیب‌دیده‌گان اعتراضات آبان ٩٨ به دادسرای بوکان احضار شد. براساس ابلاغیه‌ای که در تاریخ سی فروردین‌ماه ۱۴۰۳، توسط شعبه اول بازپرسی دادسرای بوکان به ریاست […]
2024 04 24 18.57.36

You May Like