سه دانش‌آموز در نیکشهر جانباخت

امروز سه‌شنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۱، سه دانش‌آموز مقطع اول و دوم متوسطه در مسیر نیکشهر-چاهان بر اثر سانحه‌ای جاده‌ای ناشی از تصادف جانشان را از دست دادند.

دانش‌آموز در نیکشهر جانباخت

به گزارش رسیده این دانش‌آموزان در مسیر برگشت به روستاهای محل سکونت خود بودند که بر اثر تصادف دستکم سه نفرشان کشته و تعدادی دیگر مجروح شدند. هویت سه دانش‌آموزان جان باخته «بهنام رشیدی‌پور، بهروند رشیدی‌پور هر دو برادر فرزند نورمحمد و فرشید رشیدی‌پور فرزند گل محمد» هر سه نفر اهل روستای کوراندپ از توابع بخش چاهان احراز شده است. طبق این گزارش، ۶ دانش‌آموز دیگر هم مجروح شدند که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده و جهت مداوا به بیمارستان نیکشهر انتقال شده‌اند.

لازم بذکر است که دانش‌آموزان مذکور بدلیل نبود سرویس مدارس با خودروهای عبوری وانت اقدام به بازگشت به سوی منزل کرده بودند.

به گزارش حال‌وش طی سالیان گذشته این چندمین حادثه جاده‌ای بدلیل عدم وجود سرویس مدارس می‌باشد که باعث جان باختن دانش‌آموزان در محور مذکور می شود.

گفتنی است که دانش‌آموزان روستایی اکثر نقاط بلوچستان با مشکل سرویس مدارس روبرو هستند و با وجود این‌که در سالیان اخیر بارها شاهد جانباختن دانش‌آموزان بدلیل استفاده از خودروهای عبویر خصوصاً وانت بودیم اما تاکنون اقدام عملی جهت جلوگیری از این حوداث نبوده‌ایم.

کولبرنیوز

Next Post

بهنام موسیوند فعال مدنی آزاد شد

س فوریه 21 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it امروز سه‌شنبه دوم اسفندماه ١۴٠١، بهنام موسیوند فعال مدنی که چندی پیش از زندان رجایی‌شهر کرج به مرخصی استعلاجی اعزام شده بود، آزاد شد. به گزارش کولبر نیوز بهنام موسیوند فعال مدنی که در مرخصی استعلاجی بود، آزاد […]
photo 2023 02 21 20 13 41

You May Like