سنندج؛ محکومیت واران محمدنژاد به یک سال حبس

واران محمدنژاد، دانشجوی دانشگاە یزد و از بازداشت شدگان انقلاب ژینا، توسط شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج به یک سال حبس تعلیقی محکوم شد.

image 2

به گزارش کولبرنیوز، واران محمدنژاد دانشجوی دانشگاە یزد و از بازداشت شدگان انقلاب ژینا توسط شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج به ریاست قاضی سعیدی به یک سال حبس تعلیقی محکوم شده است. بر اساس این گزارش: جلسه رسیدگی به اتهامات واران محمدنژاد در سه نوبت برگزار و این حکم در تاریخ ۲۷ اسفندماه ١۴٠١ به وی ابلاغ شد. گفته می‌شود در روند دادرسی این شهروند، اتهاماتی از قبیل  «اخلال در نظم عمومی، اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی، دعوت به خشونت و هواداری از یکی از احزاب مخالف نظام»، علیه وی طرح شده است.
واران محمدنژاد در تاریخ ۲١ مهرماه ١۴٠١، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و نهایتاً دهم آبان‌‌ماه ١۴٠١، با تودیع قرار وثیقه به صورت موقت از زندان آزاد شد.
 واران محمدنژاد، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته هنر در دانشگاە یزد و عضو انجمن فرهنگی-ادبی نوژین است که پیشتر نیز به واسطه فعالیت‌های خود سابقه بازداشت داشته است.

Next Post

تراژدی مهاجرین و پناهجویان افغانستانی در ایران

س آگوست 1 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it فشار بر افغانستانی‌های مقیم ایران روز به روز شدیدتر می‌شود. امروز دهم مردادماه آخرین روزی است که افغانستانی‌ها حق دارند در استان کرمانشاه اقامت و کار کنند. این تصمیم در اواخر تیرماه ۱۴۰۲، از طرف وزارت کشور به مسئولین مربوطه […]
image 3
Telegram Channel